Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må må dere slutte å tulle.. Marsipan er godt, men jeg er enig i at mandler er digg! :)

Får grøssninger bare av tanken. Det er nesten like ekkelt som mais. :sick: Eller hvit sjokolade :sick: :sick:

Synd du får marsipan for den mandelen. Ville heller hatt en pose med mandler.

I fjor fikk jeg en kjempestor marsipangris :mad:

Grøt er ikke godt

False.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til ære for deg, skal jeg spise en salat med masse mais og marsipangriser i til middag på mandag. Også kaste opp til tirsdag.

Endret av Bytex
Skrevet

Må må dere slutte å tulle.. Marsipan er godt, men jeg er enig i at mandler er digg! :)

Får grøssninger bare av tanken. Det er nesten like ekkelt som mais. :sick: Eller hvit sjokolade :sick: :sick:

Da liker du sikkert ikke popcorn, heller? Jeg er helt enig angående hvit sjokolade, det er bare kvalmt...

Skrevet

Synd du får marsipan for den mandelen. Ville heller hatt en pose med mandler.

I fjor fikk jeg en kjempestor marsipangris :mad:

Fysj da. Vel, jeg kan ikke klage. Har aldri vunnet en marsipangris, men et par flasker vin.

Skrevet

Troooooor PCen holder på å ta kvelden. Brukte 40min på reboot i stad. Ikke kult.

Skaff SSD-disk til Windows, problem solved. Bruker knappe 10 sekunder fra jeg trykker start-knappen til jeg er klar.

Skrevet

Til ære for deg, skal jeg spise en salat med masse mais og marsipangriser i til middag på mandag. Også kaste opp til tirsdag.

Ta bilder :ph34r:
  • Liker 1
Skrevet

Da liker du sikkert ikke popcorn, heller? Jeg er helt enig angående hvit sjokolade, det er bare kvalmt...

Ikke vær tåpelig. Det er ingen som ikke liker popcorn.
Skrevet

Spiser sjelden brød. Sjelden poteter også. Det smaker så kjedelig. Jeg har fått helt dilla på couscous i det siste da. Mye bedre.

Skrevet

De fleste, ifølge topplista på Spotify.

Du liker altså ikke god melodic hardcore og electro?

Melodic hardcore er jo fantastisk!

Synd at tråden din ble stengt theajos, vi hadde det jo ganske trivelig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...