Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ikke lov å si det når du har hatt Eurytmi som et seriøst fag. :p

Hjelper det hvis jeg aldri tok eurytmi så seriøst selv? :p

Kjenner noen som leide en eurytmilærer til utdrikningslag. Slo visst ann :wee:

Hvorfor se på Eurovision når man kan høre på Alphaville - Forever Young på vinyl? :')

Hvorfor bade i syre når man bare kan spise rottegift? :')

Du eier tydeligvis ingen sjel, og dine levninger vil bli blå og fiolette 200 år etter din død.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du svarte meg aldri, faggot.

Men jeg plussa deg. Mulig jeg må investere i en sånn da. Hvis jeg gidder. Klarer meg foreløpig med presskanne.
Skrevet
]Men jeg plussa deg. Mulig jeg må investere i en sånn da. Hvis jeg gidder. Klarer meg foreløpig med presskanne.
Jeg har aeropress, presskanne,mokkakanne og en Zero porselensfilter-greie. Jeg har IKKE nok. :p
Skrevet

Jeg har aeropress, presskanne,mokkakanne og en Zero porselensfilter-greie. Jeg har IKKE nok. :p

Jeg vil kategorisere deg som kaffenerd så med deg er det en helt annenting. Du mangler espressomaskin da.
Skrevet (endret)
Jeg vil kategorisere deg som kaffenerd så med deg er det en helt annenting. Du mangler espressomaskin da.

Mangler ikke. Venter.

Edit: Mener du instant shit-water?

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

Hun som presenterer vinnerne i MGP er faen meg det vakreste mennesket jeg har sett. Østblokk-damer har en tendens til å være farlig vakre.

Endret av Bytex
Skrevet

Hun som presenterer vinnerne i MGP er faen meg det vakreste mennesket jeg har sett. Østblokk-damer har en tendens til å være farlig vakre.

En gjennomsnittlig Øst-Europeer er vanligvis styggere enn en norsk jente. Men de fineste Øst-Europerne er mye finere enn de fineste norske jentene. Hva er navnet hennes forresten?

Skrevet

hmm.... Dvorak begynner å få godt feste i fingrene mine, men er enda et stykke igjen til qwerty er delt borte :D

Hvorfor vil du gjøre det mot deg selv? Jeg opplever i min hverdag å måtte bruke forskjellige maskiner, både mine og andres. Har derfor slått dvorak helt fra meg. Uaktuelt om man skal ha med andre maskiner enn "sin faste" å gjøre.
Skrevet

Ser virkelig ikke meningen med å lære meg å skrive pånytt. Bare for å være hipster å kunne si "tapere ass, jeg bruker dvorak"

• Liker 2
Skrevet

Haha :p Jeg holder meg våken. Har snudd døgnet nå i eksamensperioden, ikke så smart. Men nå utnytter jeg dagene til det fulle.... til alt mulig annet enn eksamenslesing. 25 grader i skyggen -> grillings og pils i sola.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...