Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Hvor bor du, da?

Tromsø. Trodde folk skulle dra frem t-skjortene snart, men det er visst fortsatt populært med parkaser med pels.

Skrevet

/agreed

Har virkelig ikke lyst til å være innendørs, men får svigers på overnatting til kvelden så må fikse opp litt her. Ikke gjort så mye enda, men jeg jobber best når jeg har litt tidspress på meg.

Skrevet

Jeg leste moteforumet før du ble født unge mann. (Forutsatt at du ble født etter slutten av 2008).

Men ja, mye bra tips der. Alle og enhver bør stikke innom.

Skrevet

De mener jo at man nærmest bør brennes om man går med kortermet skjorte...

Det er jo fordi det ser latterlig ut. Folk skal få gå i akkurat det de vil, så lenge de ikke tar på seg kortermet skjorte når de skal pynte seg. Eller noensinne. Singlet og helsetrøye er bare deilig.

Skrevet

Det var seriøst ei dame som stoppa meg i dag og spurte meg "synes du virkelig den kjolen er passende å ha på seg" :huh: Wtf. Hva er det med middelaldrende, sure damer?

Og den er veldig, veldig passende.

Skrevet

Det var seriøst ei dame som stoppa meg i dag og spurte meg "synes du virkelig den kjolen er passende å ha på seg" :huh: Wtf. Hva er det med middelaldrende, sure damer?

Pics?

Du skulle dasket til henne og sagt hun ikke var passende til å leve på denne planeten.

Skrevet

for mye kløft/legger osv...

in that case, pics!

..

Folk finner alltid noe å klage på.

Så klage får vel jeg også gjøre.

faen!

Skrevet

De mener jo at man nærmest bør brennes om man går med kortermet skjorte...

Psykopater hele gjengen. Bør skytes foran familiene sine, en etter en.

Helt enig at korterma-skjortefolka er psykopater som burde skytes.

Wait... pappa går i korterma skjorter.

...meh, noen tap har man da i en krig.

Skrevet

Helt vanlig sommerkjole. Men hun virka ikke heeelt riktig i hodet. Jeg sa bare at ja, det synes jeg, smilte og gikk videre.

Skrevet

Pics or it didnt happen...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...