Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstyrrende? Vida er jo en nordlending. Nordlendinger lever jo et eneste stort Paradise Hotell, bare med 96% og grisen til naboen. Eller en rein.

Da er vel han Bærumsfyren, han som snakker om hvor mye han vil «knulle Vida», grisen til naboen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg har aldri sett en eneste Paradise-episode. Jeg bare vet at folkene som er der er strokk dumme, sprengkåte, PR-kåte eller en salig blandig av hele røkla.

Skrevet

er det noe problem at deler av biffstrimlene har brune flekker på seg? det er i rå tilstand og jeg har ikke stekt det. Åpnet pakningen på mandag men putta den tilbake i kjøleskapet.

Kjøtt blir brunt utvendig når det reagerer med oksygen. Eneste grunnen til at det er rødt når det ligger i pakka er at de har fjernet oksygenet og bruker en eller annen gass i stedet. Før brukte de karbonmonoksid, men det får de ikke lov til lenger tror jeg.

flott.

Skrevet

Her sitter jeg og er verdens søteste, mest uskyldige og oppriktige jente, og dere trekker krenkende paralleller til Paradise Hotel, livsfarlig sprit og nabogriser? :(

Skrevet

jeg vil ha kebab, med crispy salat, mais, løk, tomat, agurk og ekstra sterk dressing + litt mild/rømme dressing, alt sammens pakka i et peta brød. men alt jeg har er brødskiver.

Skrevet (endret)

jeg lagde kebab i dag :D spiser det nå

sausen ble kjedelig.

Hva slags kjøtt?

biff. storfe.

rød saus - pepper blandet med ketchup

hvit saus - rømme blandet med grillkrydder

Endret av Tsjuden
Skrevet

Her sitter jeg og er verdens søteste, mest uskyldige og oppriktige jente, og dere trekker krenkende paralleller til Paradise Hotel, livsfarlig sprit og nabogriser? :(

vel, vi vet du ikke er helt uskyldig, ikke ukjent for sprit, og du menger deg med admi-griser.

• Liker 1
Skrevet

jeg lagde kebab i dag :D spiser det nå

sausen ble kjedelig.

Hva slags kjøtt?

biff. storfe.

Høres digg ut... Må lage en gang.

Funker også med salat+salatkylling+rømmedressing > pitabrød.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...