Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

61, 62, 63 og 4?

Hva hjelper mot vonde mandler?

Jeg skjønte ikke hva de talla skulle bety før jeg kom på at det var introlåta.

Mot vonde mandler? Bedøv dem, enten med varm te eller med is.

Skrevet

Dårlig morgen ja... våkner av at de holder på å borrer i fjellet rett utafor vinduet mitt kl. 6.30.

Så da følte jeg for å sove litt til da de sluttet etter en halvtime, så droppet første forelesning, og nå må jeg snart stikke for å rekke resten.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Dårlig morgen ja... våkner av at de holder på å borrer i fjellet rett utafor vinduet mitt kl. 6.30.

Så da følte jeg for å sove litt til da de sluttet etter en halvtime, så droppet første forelesning, og nå må jeg snart stikke for å rekke resten.

Hardt liv.

Skrevet

Hvor god tid beregner du egentlig om morgenen?

Fleksitid. må være på jobb mellom 9 til 3, men ordinær arbeidstid er 8 til 4. Så alarmen går klokka 7, så har jeg god tid på meg. :)

Skrevet

ehi jeg heter hansern og jeg kom nettopp hjem fra olsne bar og cafe. Det var en mann der som spanderte sambucca shots!

god natt.

Jeg har drukket 4 kopper kaffe på jobb i dag :(

Skrevet

Hvor god tid beregner du egentlig om morgenen?

Fleksitid. må være på jobb mellom 9 til 3, men ordinær arbeidstid er 8 til 4. Så alarmen går klokka 7, så har jeg god tid på meg. :)

Jeg har alarm fra 0635 og bør gå hjemmefra senest 0740. Slumre i en time er flott :D

Skrevet

Merker at entusiasmen tappes så snart jeg går tilbake til de gamle rutinene i Norge. Trenger å være på reisefot, få nye impulser og uforventende utfordringer for å holde livsgnisten oppe. Det er akkurat som om tiden går saktere da og alt oppleves så mye mer intenst, mens alt bare flyr forbi i en innholdsløs tåke når man lever etter de vante rutinene. Men så var det å tjene disse forbannede pengene da... :hmm:

Skrevet

Da har jeg fått utdelt oppgave til prøvemuntlig.

Jeg fikk Samfunnsfag - Berlinmuren.

Har presentasjon i morgen tidlig.

Du MÅ ta med følgende historie på ett eller annet vis:

Woman married to the Berlin Wall

Jeg har alarm fra 0635 og bør gå hjemmefra senest 0740. Slumre i en time er flott :D

Av og til tar jeg å utsetter alarmen i en hel time om gangen. Fucking epic. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...