Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hva skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde?

00:09:22 Umulig å sjekke innlegg 19 mill når de poster hele tiden

00:09:57 Steng forumet

00:10:40 sånn

Beklager. Jeg trodde ikke han kom til å ta meg seriøst!

• Liker 1
Skrevet

HOLDOPPÅKØDDMEDFORUMET DAAA!

Hvis ikke må jeg forflytte meg til skjelvehjørnet mitt igjen, og bli der til over påske!!

Skrevet (endret)

Seriøst Runar?

Det er ille, ca. 1500 brukere som mistet forumet

Åja, god idè, kanskje vi skal emigrere til kvinneguiden. Tror Mchansern kanskje blir mer suksessfull med trollingen sin der.

Endret av multisync
Skrevet

Lurer på om jeg skal ta fram den gamle Atari 2600 som jeg fikk til konfirmasjonen min. Begynner å bli ganske lei av å se på TV. Gjort det siden 08:25 i dag. Kun avbrutt av do-pauser og en selger på døra. (Torde forøvrig ikke åpne opp) Er ikke så ofte noen ringer på hos meg.

Det er jævlig dårlig å se så gamle konsoller på moderne LCD-skjerm. Du får ikke den naturlige "blurringa" og fargebleedingen som på en gammel CRT skjerm. Pluss at du må ha spesielle kabler for å omgjøre RF-signal til A/V. Bildet blir glassklart og det ser ut som du spiller på en PC emulator..desverre.

Skrevet

HOLDOPPÅKØDDMEDFORUMET DAAA!

Hvis ikke må jeg forflytte meg til skjelvehjørnet mitt igjen, og bli der til over påske!!

Camron-You-Mad.jpg
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Lurer på om jeg skal ta fram den gamle Atari 2600 som jeg fikk til konfirmasjonen min. Begynner å bli ganske lei av å se på TV. Gjort det siden 08:25 i dag. Kun avbrutt av do-pauser og en selger på døra. (Torde forøvrig ikke åpne opp) Er ikke så ofte noen ringer på hos meg.

Det er jævlig dårlig å se så gamle konsoller på moderne LCD-skjerm. Du får ikke den naturlige "blurringa" og fargebleedingen som på en gammel CRT skjerm. Pluss at du må ha spesielle kabler for å omgjøre RF-signal til A/V. Bildet blir glassklart og det ser ut som du spiller på en PC emulator..desverre.

LCD TV? Hva er det?

Bruker fortsatt min gamle gode enogtjue tommer Phillips TV som jeg kjøpte da jeg fikk 6 rette i Lotto i 1987. Og på den funker Atarien perfekt.

Endret av SirUstinov
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...