Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal ta fram den gamle Atari 2600 som jeg fikk til konfirmasjonen min. Begynner å bli ganske lei av å se på TV. Gjort det siden 08:25 i dag. Kun avbrutt av do-pauser og en selger på døra. (Torde forøvrig ikke åpne opp) Er ikke så ofte noen ringer på hos meg.

 

Det er jævlig dårlig å se så gamle konsoller på moderne LCD-skjerm. Du får ikke den naturlige "blurringa" og fargebleedingen som på en gammel CRT skjerm. Pluss at du må ha spesielle kabler for å omgjøre RF-signal til A/V. Bildet blir glassklart og det ser ut som du spiller på en PC emulator..desverre.

LCD TV? Hva er det?

Bruker fortsatt min gamle gode enogtjue Phillips TV som jeg kjøpte da jeg fikk 6 rette i Lotto i 1987. Og på den funker Atarien perfekt.

 

Da blir det ypperlig, ja. NES på LCD-skjerm er nesten håpløst å få bra bilde på hvertfall. Selv med spesiallagde kabler blir ikke fargene helt like som før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis på overstått Lars :) Måtte bare skjekke, har fått en innbilning av at administratorene her er rundt 40-60 og måtte passe på at folk på 60 ikke sa "mordi" :)

 

Pappa har begynt å innlede alle statusoppdateringer på facebook med "wtf".

 

Jeg tar ikke meg selv så seriøst og tillater meg å være litt barnslig i blandt.

 

Jeg vil se dokumentasjon på disse seriøse øyeblikkene disse barnslighetene liksom skal bryte opp i "i blant" :p

Lenke til kommentar

Hva tror han det betyr? :omg:

 

Dunno, tror det er noe søstra har fått ham til å bruke. Siste statusoppdateringen forresten:

Yo vår er GULL,ass.Full CHILL på veranda`n,ass.GOD KNALL,ass---

 

Men jeg har en stor mistanke om at det er søstra som har skrevet det da...

Lenke til kommentar

Oops, jeg bomma..

Det er fordi du er så langt unna. Når man er på lang avstand så må man sikte godt over målet for å treffe. Som du merker påvirkes den balistiske banen av gravitasjonen og førte til at du traff langt under der du mente å treffe.
Lenke til kommentar

Det er fordi du er så langt unna. Når man er på lang avstand så må man sikte godt over målet for å treffe. Som du merker påvirkes den balistiske banen av gravitasjonen og førte til at du traff langt under der du mente å treffe.

 

Jeg liker det når du bruker smarte ord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...