Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nei, skulle man ha satt på en historie av verdens beste krimserie Beck og ledd litt av den gærne naboen som bare heter Grannen og går med nakkestøtte hele tiden? He-he-he-he.

 

Lurer på hvaforno sprøtt han finner på denne gangen!

 

(Lurer egentlig ikke på det, har sett alle episodene før).

 

Hehhehe, er så gøy når han bare "Skarru ha en stänkare Martin" og Martin finner alltid på de morsomste unnskyldninger for å ikke drikke whisky med han, MIN HUMOR!!!!! MIN HUMOR!!!

 

Eller hva folkens?

 

Folkens?

 

Hva synes dere mine venner? Det var en bra episode ikkesant? : ))))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan i all verden har Sandnes/Ulf kommet seg til eliteserien? o_O

 

Du må begynne å følge mere med :p

Helst ikke, sovner når jeg ser kamper (og blir vekt av folk som klyper meg når laget deres scorer, Danielzu, jeg ser på deg. -_-) og har ingen interesse for å følge andre lag enn Viking her til lands. Så lenge RBK gjør det dårlig og Viking gjør det bra, er jeg i og for seg fornøyd fotballmessig.

Kan ellers bli observert heiende på Tottenham, selv om jeg ikke kjenner til noen av spillerene deres lenger. Har vel ikke kjent til noen på Spurs siden tidlig 2000. :p

 

Still ... Det er like mind baffling som at det faktisk finnes folk som ser på kvinnefotball.

:dremel:

Ha-ha, bedre skrevet.

Jeg ser ikke på fotball, jeg følger bare resultatene til Viking og spiller gamle manager-spill fra 90-tallet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...