Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Med tanke på hvor distré jeg kan være når det kommer til å huske på ting, tror jeg at jeg står over. Det å glemme linser på har jeg blitt forklart er ganske jævlig.

Nei, det går fint. Det som derimot er jævlig er om linseveska ikke har blitt nøytralisert/whatever, og man bare får lyst til å rive ut øynene i det man hiver på linsene :D

 

Du må skaffe deg sånne lærerinne/bibliotekar-briller. Dødssexy. :love:

De jeg har nå er egentlig sånn :p

Vil bare ha flere som jeg kan velge mellom :D

I demand pics!

Lenke til kommentar

Trodde alle brukte Firefox, jeg. Noe annet er jo bare kleint.

Opera-bruker, since the last millenium.

Nei, det går fint. Det som derimot er jævlig er om linseveska ikke har blitt nøytralisert/whatever, og man bare får lyst til å rive ut øynene i det man hiver på linsene :D

Takk... Du frister meg veldig til å begynne med linser... :hmm:

Lenke til kommentar

Hmmm... Nå fikk jeg brått en trang til å spille Fallout 1 og 2 igjen. Da er spørsmålet om jeg skal krype til korset og betale for det på steam eller laste de ned fra en eller annen torrentside siden jeg tross alt betalte for de en gang på 90-tallet (og har rota vekk alt av disker).

Lenke til kommentar

Du kommer antagelig til å bli mer og mer langsynt dess eldre du blir. Så når du sitter på gamlehjemmet kan du være dritkul med briller :D

La oss håpe det. Dessverre er kroppen min nær perfeksjon. Jeg tror denne kroppen faktisk er udødelig. Jeg blir aldri skadet, aldri syk, perfekt hørsel, perfekt syn, perfekt bevegelighet og rytme, denne kroppen kan gjøre alt. Jeg venter snart på at kroppen min også skal slutte å eldes.

Å være skada er jo bare helt naturlig hvis du er et menneske. Jeg stiller meg uforstående unna ting.

 

 

Skulle ønske jeg var en robot.

Da hadde jeg hatt en unnskylding. (jeg er for perfekt)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...