Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fasit: Modern Family var bra i én sesong; Always Sunny er knall; Curb og Seinfeld er gull; Big Bang Theory er akkurat like hjernedødt og kjipt som alle de andre Lorre-produksjonen, men mange "nerder" ser på det med så gigantiske skylapper at de klarer å innbiller seg at det er en smart serie bare fordi det av og til refereres til teknologi og vitenskap; Scrubs var OK i et par sesonger, men utviklet seg raskt til å bli en melodramatisk shitfest.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Litt av en diskusjon som kom av at jeg utrykte min kjærlighet til Big Bang Theory. Jeg elsker Sheldon, jeg. Sosialt tilbakestående mennesker er morsomme. Sheldon bedre enn alle de andre. <3

Skrevet

Fasit: Modern Family var bra i én sesong; Always Sunny er knall; Curb og Seinfeld er gull; Big Bang Theory er akkurat like hjernedødt og kjipt som alle de andre Lorre-produksjonen, men mange "nerder" ser på det med så gigantiske skylapper at de klarer å innbiller seg at det er en smart serie bare fordi det av og til refereres til teknologi og vitenskap; Scrubs var OK i et par sesonger, men utviklet seg raskt til å bli en melodramatisk shitfest.

Kan vi bli kjærester? Lover å være ganske snill.

Skrevet

Jeg skal se Skal Vi Danse. Det er MIN lørdagskveld.

Jeg skal pugge alle de rare detaljene læreboken vil jeg skal kunne om antikken og om vikingtiden, og forhåpentligvis få unnagjort noen matteoppgaver. Jeg vet ikke hvem av oss som vinner "mest tragiske lørdagskveld"-tittelen, jeg.

Skrevet

Ser ut til at vi har identisk smak når det kommer til sitcoms. Jeg skal sjekke ut It's always Sunny. Har sett noen episoder før, men jeg får gi det en ny sjanse.

Skrevet

Det der ser ikke ut som ett sitat på det jeg skrev. Så hvorfor varslet forumet meg? Jeg trodde varselfunksjonen var bugfree nå?

Skrevet

Shit så deilig følelse det er når du går inn på nettbank og er egnetlig redd for hvor lite som står igjen, også er det bare mer enn dobbelt av det jeg var redd det var igjen der :D

Skrevet (endret)

Det der ser ikke ut som ett sitat på det jeg skrev. Så hvorfor varslet forumet meg? Jeg trodde varselfunksjonen var bugfree nå?

Finally, ikke bare jeg som opplever det.

Får det noen ganger, selv om ingen har redigert innlegget sitt..

Endret av Bundy
Skrevet

Shit så deilig følelse det er når du går inn på nettbank og er egnetlig redd for hvor lite som står igjen, også er det bare mer enn dobbelt av det jeg var redd det var igjen der :D

Ta deg en kjapp runde på play.com, så ordner det seg.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...