Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofc, jeg skjønner det meste :ermm:

Nei det er vel på tide med en røyk snart, må få luftet rævsprekken. Var intet sjakktrekk å ta på seg en sånn syntetisk dritshorts :\

Skrevet

Nei det er vel på tide med en røyk snart, må få luftet rævsprekken. Var intet sjakktrekk å ta på seg en sånn syntetisk dritshorts :\

Kanskje lurt å vaske den å. Ikke no som er værre en å gå med dritt i shortsen :whistle:

Skrevet (endret)
Jeg lyver aldri.

everybody-lies-wallpaper1.jpg

Er det ikke rart å tenke på at Hugh Laurie var mest kjent for britiske komiserier før House egentlig?

Først var det Black Adder i mange sesonger, så A Bit of Fry and Laurie, med fantastiske Stephen Fry som makker i over 10 år.

http://www.youtube.com/watch?v=KFmMzX1vDDA&feature=related

f.eks. De to ekstremt alkoholiserte businessfolkene er parodi på business-racere på 80-tallet.

Okay hvorfor i helvete er det umulig å sette inn youtube-linker lengre..

Endret av Bytex
Skrevet

Kanskje lurt å vaske den å. Ikke no som er værre en å gå med dritt i shortsen :whistle:
Litt avføringsspor har aldri drept noen :fun:

Er det ikke rart å tenke på at Hugh Laurie var mest kjent for britiske komiserier før House egentlig?

Først var det Black Adder i mange sesonger, så A Bit of Fry and Laurie, med fantastiske Stephen Fry som makker i over 10 år.

f.eks. De to ekstremt alkoholiserte businessfolkene er parodi på business-racere på 80-tallet.

Okay hvorfor i helvete er det umulig å sette inn youtube-linker lengre..

Er ikke rart å tenke på i det hele tatt. Han har gjort ufattelig mye glimrende ting før han "emigrerte".

Vedrørende youtube så drit i å sett inn media-tags, bare sett selve linken og den dukker opp.

Skrevet

Hmm... MyEpisodes.com har slått seg og påstår nå at det bare finnes to sesonger av True Blood.

Du er den andre personen i dag som bemerker det. Begge har vagina : ))))))))

• Liker 3
Skrevet

Siktet egentlig til kjærestepusen. Men ja, har hatt Imogen Heap på repeat de siste ukene, så jeg burde vel egentlig holde kjeft med vaginaspøkene mine :')

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...