Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jasså du av den type syklist :wee: hehe sykla vel bare drøye halvannen mil i dag så vakke så langt, men det gjorde godt alikevell.

fikk kokt fisk og poteter hos farmor og farfar.

<3 fisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahhaa, neeei. Det smakte maksimalt rotte.

Hva var smaken forresten? En bisarr blanding mellom peanøtt og kokos?

Den var... rar... Det er det beste jeg kan si.

Trøst deg med at du har spist godteri kjøpt i Mekong Deltaet.

Det er jo litt awesome.

Skrevet

Fanken at jeg stkk før Hans dro fram godteriet sitt.

Neeei, det gjorde du vel ikke? Dro frem det med en gang omtrent.

Du fikk uansett drukket ren ris-vodka fra Hanoi du da. Noget spesiell den også.

Skrevet

Neeei, det gjorde du vel ikke? Dro frem det med en gang omtrent.

What? This is news to me.

Du fikk uansett drukket ren ris-vodka fra Hanoi du da. Noget spesiell den også.

Stemmer. Var nok ikke det beste jeg har fått i meg.

Skrevet (endret)

Balli<3

Du var for opptatt med å stappe trynet fullt av kake at du ikke la merke til de grønne karamellene som ble lagt ned ved siden av.

Den. Kaka. Eide.

Så bra du likte :D Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med :D

Endret av Flabba
Skrevet

Så bra du likte :D Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med :D

Men det er jo viktig å bli kvitt konkurransen først da ;) Er vel et par brukere rundt her som kan kunsten å lage magiske ting med mat..

Skrevet

Nyhus: yey! Det kan bli jævlig spennende :p

Hans: Likte det du hadde diskusjonsrapet ^^ OG at sjur merket at det var deg på facebook :p

Hans er alltid SÅ bra. Men er Oda og Chris som ble mine sengepartere for natten. Rawr.

Men det er jo viktig å bli kvitt konkurransen først da ;) Er vel et par brukere rundt her som kan kunsten å lage magiske ting med mat..

Det er sant. Men tror til nå har jeg folket på min side :D

Skrevet

Hans: Likte det du hadde diskusjonsrapet.

Hva snakker du om?

:p Jeg liker hvor mye goditeri, brus og alkohol jeg sitter igjen med etter i går :D

• Liker 1
Skrevet

Nei, da var jeg straks ferdig på jobb for dagen, da blir det bare en snartur innom intersport så jeg får kjøpt inn et par småting så blir det sykkeltur i solen og hjelpe et vennepar med opppusiing av huset litt senere :)

Skrevet

nice Aalton :)

hadde planer om å ta maskin å rake bort noe hår fra huet, men jeg finner ikke den som skal uttapå maskina så jeg slepper å ta alt som er på huet.

veit ikke hvor bra det funker med en sånn maskin uten munnstykket på? ( eller hva det heter )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...