Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mareritt om Ikea? Jeg har våte drømmer om den nye Ikeaen som skal komme i Åsane. Siste ryktet jeg hørte var at den skulle begynne åpningen sin i desember, og det var sekundet før det gikk for meg av ren spenning. 8D

Jeg gjetter på at du aldri har tilbrakt omkring 20 timer på Ikea, fordelt på to dager? Elsker Ikea osv osv, men den utmattelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mareritt om Ikea? Jeg har våte drømmer om den nye Ikeaen som skal komme i Åsane. Siste ryktet jeg hørte var at den skulle begynne åpningen sin i desember, og det var sekundet før det gikk for meg av ren spenning. 8D

Jeg tar på meg selv mens jeg surfer på nettsidene til IKEA.

Dere får ta med dere dama mi når Ikea åpner den nye butikken. Jeg kan ikke fordra Ikea. Får fnatt bare av tanken på stedet. Men dama mi blir våt langt nedover låra av Ikea virker det som.

Skrevet

Desverre er det lengste jeg har kunnet ta ca 17 timer på 3 dager. Er ALDRI noen som er tålmodige nok til å bli med meg lengre, og jeg har absolutt ikke råd til å gå alene. Jeg trenger noen til å være kritiske. Men jeg skal på åpningen, og jeg så må tråkke over lik for å få det til. Ikeaaaaaaa <3

Skrevet

Fy flate. Vi har en awesome asiater på skolen som går rundt i akatsuki drakt i den drepende varmen nå. Må ofre litt for å være awesome.

post-125636-0-27435500-1307198445_thumb.jpg

Har forresten masse slektninger i Åsane. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så 3-4 gothere som satt i 30+ i sola med svarte skinnfrakker, flere lag med klær under og hatt. Tror ikke de koste seg noe særlig. Men det er jo poenget med å gothe.

Vedder pikken min på at hver og en tok på seg en rosa kosebukse og bar overkropp med det samme de kom hjem alene.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Skrevet

Neh tror de har blitt jaget vekk. Butikkeierne ville ikke ha gjengen sittende på trappa deres hele dagen. De gadd jo ikke flytte på seg når folk kom og gikk heller. Nå er det skilt med at det ikke er lov å oppholde seg der og der.

Nå henger de på hjørnet ved McDonalds istedet. Men det jeg snakket om var i Oslo ifjor sommer.

Skrevet

Så 3-4 gothere som satt i 30+ i sola med svarte skinnfrakker, flere lag med klær under og hatt. Tror ikke de koste seg noe særlig. Men det er jo poenget med å gothe.

Vedder pikken min på at hver og en tok på seg en rosa kosebukse og bar overkropp med det samme de kom hjem alene.

Her kler 80% av damene seg ut som spøkelseskladden, må lukte litt våt moskus under der ja :p

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...