Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg. Jeg vet selv hva du snakker om. Må få gjort noe idag. Bror kom akkurat hjem. Kan vell spørre han om han vil være med å ta en kebab eller noe? Uansett så snakkes vi senere, folkens. :)

Skrevet
Hei alle sammen :D

Kom hjem fra skolen nå. Det er virkelig ikke et koselig sted. Hvordan har dagen til dere andre vært?

Hvilken linje går du ? :)

Dagen min har vært ganske kjedelig..hehe.

Skrevet
Hvilken linje går du ? :)

Dagen min har vært ganske kjedelig..hehe.

Går allmenn, eller studiespesialisering som det så fint heter... Dritt, det er det det er...

Skrevet

Åhblah?

Hadde to timer idag. 8.10-9.50. Hurra, kjempegøy. Vektorer :) . Vi lærer faktisk ikke kryssprodukt imellom to vektorer i 3MX, men vi lærte noe i prinsippet som var det samme bare med en latterlig metode som kun virker i den type tilfeller :(

Skrevet
Åhblah?

Hadde to timer idag. 8.10-9.50. Hurra, kjempegøy. Vektorer :) . Vi lærer faktisk ikke kryssprodukt imellom to vektorer i 3MX, men vi lærte noe i prinsippet som var det samme bare med en latterlig metode som kun virker i den type tilfeller :(

Å hei! Du minte meg på å se ein viss film! :green:

Brb.

Skrevet

Hei folkens!!! Slenger meg på her jeg :)

Dagen min... tja, ganske kjedlig. Hadde klubb-konkurranse på skola i dag, om å spise flest klubber. Er altså snakk om klubb med dupp og sirup på. Jeg kompå 2. plass ved å spise 8,5 klubber. Har nå drit vondt i magen og er jævlig kvalm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...