Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da starter jeg med den. Britface, vi har ikke samme smak i musikk, så håper det gjelder i serier og da :p

Vi får ta en stikkprøve.

 

Jeg liker:

The Wire

Justified

Arrested Development

The Sopranos

Deadwood

Party Down

It's Always Sunny in Philadelphia

Firefly

The Office

Extras

Veronica Mars

Black Books

The West Wing

Curb Your Enthusiasm

Har riktig nok bare sett Sopranos og Deadwood av de, bortsett fra å ha fulgt med litt på Veronica Mars når det går på tv pga hovedrollen^^ Sopranos er favorittserien min. Deadwood kom jeg meg aldri igjennom, absolutt bra, men vanskelig å få satt seg ned å få sett hele.

Lenke til kommentar
Deadwood kom jeg meg aldri igjennom, absolutt bra, men vanskelig å få satt seg ned å få sett hele.
Hvordan i allverden er det vanskelig?

 

Det er en glimrende serie jo :\

Absolutt, men lange episoder på en internatskole kan bli vanskelig å holde gående. Spesielt når serien ikke baserer seg på å avslutte episodene på de mest spennende punktene. Ikke at det er noe negativt med det, det gjør det bare litt vanskeligere.

Lenke til kommentar

Kjenner meg litt igjen, jeg. Noen serier er det mye enklere å blåse gjennom et par episoder av enn andre, uten at de nødvendigvis er bedre. Jeg trenger mye mindre motivasjon for å se noen timer Always Sunny enn 45 minutter av nesten hvilken som helst dramaserie.

Jepp, alltid enklere å sette på en episode Two and a half men eller Macgyver. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...