Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyeste tilskuddet i hesteflokken til min stefar ble døpt Geisli. Det betyr den strålende :thumbup:

Tør jeg gjette på at stefaren din driver med islandshester?

 

Hehe, ikke vanskelig å gjette med det navnet nei. Ja, men han har bare to og en halv igjen, og skal kvitte seg med de. Det er sønnen som har kunkurrert, men nå gidder han ikke mer. Slasken, hadde jeg fått en så dyr og god hest som han fikk så hadde jeg ikke sluttet. Bare at jeg hadde villet ha en skikkelig hest, ikke en isponni

Lenke til kommentar

5 kroner sier at Tricell nå kom med en eller annen kommentar ikke relatert til noe som helst, eller eventuelt noe som ingen av oss bryr oss døyten om.

 

Ingen tør å vedde i mot på det der ;)

That means I'm right :)

 

Jeg trodde alle hadde sett den der.

Sett hva da?

3 guys 1 hammer. Forferdelig film. Jeg har bare hørt om den, og blir kvalm av tanken på å se den. De dreper en fyr med en hammer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva i alle dager er poenget med å se på noe sånt?

 

Jeg traff på det navnet, og så undersøkte jeg hva det var fornoe når jeg leste på et nettsted. Jeg sier bare en ting, gjerningsmennene i filmklippet fortjener dødsstraff.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

3 guys 1 hammer. Forferdelig film. Jeg har bare hørt om den, og blir kvalm av tanken på å se den. De dreper en fyr med en hammer.

Ah. Ikke sett, ikke hørt om, og det er like greit.

 

Hvis du blar tilbake så ser du linken.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er poenget med å se på noe sånt?

 

Jeg traff på det navnet, og så undersøkte jeg hva det var fornoe når jeg leste på et nettsted. Jeg sier bare en ting, gjerningsmennene i filmklippet fortjener dødsstraff.

Dødsstraff løser ingenting. La de rotne bak murene istedet. De sitter inne ut livet anyways.

 

Edit@Tricell: Han sa nettop at han ikke vil se den, hvorfor henviser du han derfor til en link av videoen? Jeez.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...