Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var ung hadde vi AXE deodorant som vi sprayet hele gymgarderoben med. Ekstra kult når noen hadde med lighter. Oh the memories.

8-10 år siden det ja!

Det skremmende er at jeg husker det der fra for 14-15 år siden. :p

tror alle gikk igjennom den på slutten av barneskolen :p

Vel, det var ikke slutten av barneskolen for min del. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: Curses. too late

Ihihihi. :wee:

edit: Jeg fant ut i går at jeg kan få flere TV-kanaler uten å betale noe mer. Det er jo ganske greit. Men altså, TV-kanaler har jo bare blitt teitere? :ermm:

Endret av bazukh
Skrevet

Minecraft irriterer meg grenseløst. Et latterlig browserspill som jævli mange har startet og spille, og stadig vekk prater om. ARGH. Om man skal spille... så spill noe ordentlig iallefall, da.

Skrevet

Haha, vær forsiktig med imodium. Skulle ut med en kompis som var litt dårlig i magen så ga han tre stykker før vi dro på vors. Han fikk ikke gjort fra seg på tre-fire dager. Er tydeligvis som å bæsje en murstein etterpå

Skrevet

I går skjedde det noe epic. Jeg våknet av alarmen min 06:30, reiste meg opp av senga og tenkte på hvilke bøker jeg måtte ha med meg på skolen. MEN SÅ KOM JEG PÅ AT JEG HADDE FRI. Så jeg la meg igjen og våknet av meg selv 09:30

Skrevet

Om 24 timer kommer jeg til å ha det helt fantastisk. Kommer til å sove i min egen seng, og vite at jeg ikke skal EN DRITT. Beste følelsen som finnes.

Etter følelsen jeg får av å se på idioter som driter seg ut.

Skrevet (endret)

I am awake!

Satte alarmen til 06.30.

Lå bare i senga og snudde meg, for så å sovne igjen. Mange ganger.

Plukker opp mobilen og ser på klokka.

11.21

:cool:

Endret av Diskutant
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...