Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For deretter å ta 5p. Gi meg en kategori du er god på, så skal jeg vurdere den til en av de neste gangene.

Jeg har en ide til en kategori. Historiske filmer som ikke er historisk korrekte.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For deretter å ta 5p. Gi meg en kategori du er god på, så skal jeg vurdere den til en av de neste gangene.

Jeg har en ide til en kategori. Historiske filmer som ikke er historisk korrekte.

Den var ikke dum.

Skrevet

Der knuste du min lille drøm om morgendagens kategori - historiske filmer som er historisk korrekte :ermm:

Skrevet (endret)

Forumtreff høres relativt interessant ut. Må bare passe på å ikke bli voldtatt e.l.

Jeg lover ingenting. Ja til forumtreff hos WheelMan, jeg stiller med kake!

I demand an invite!

Alt jeg trenger er et toalett for meg selv :ph34r:

Hva innebærer dette? Å sitte sammen med hver sin laptop og diskutere på forum?

Endret av NicolasDarvas
Skrevet

Jeg er en røver i geografi-quiz tråden, men har ikke sjanse i filmquiz-tråden.

Den nye Drillo?!

Geografi-quiz tråden har vært inaktiv siden 15. jan, lurer på om jeg skal slenge innpå en oppgave for å få liv i den igjen.

Skrevet (endret)

Er det ikke relativt enkelt å være en røver i quiz-tråder når man kan finne alle svarene på google/wiki da?

Er vel som å sitte på pubquiz med en mobiltelefon under bordet og søke på alle svarene.

Endret av Bytex
Skrevet

Er det ikke relativt enkelt å være en røver i quiz-tråder når man kan finne alle svarene på google/wiki da?

Kan ikke google/wikie i geografi-quizzen. Det er for det meste private bilder som folk har tatt selv og du skal gjette hvor det er.

Skrevet

Er vel som å sitte på pubquiz med en mobiltelefon under bordet og søke på alle svarene.

Dorian Gray har vært ganske flink til å lage oppgaver som krever at man må tenke og ikke bare google.
Skrevet

Kan ikke google/wikie i geografi-quizzen. Det er for det meste private bilder som folk har tatt selv og du skal gjette hvor det er.

Ble en relativt enkel en denne gangen, men jeg fant ikke mitt private album så det ble ett bilde fra google.

Skrevet (endret)

Coa, lever du?

Jeg dro Arlingtonsa i dag, men den uendelige swaggeren disse gir meg hjalp ikke på den Indiske ambassaden i dag heller. Endte selvfølgelig med å skjelle de ut igjen, de BØR ha alt klart i løpet av morgendagen.

GRR :realmad:

Var der 2min etter at de åpnet, 40 stk foran meg i køen og alle hadde noe å klage på.

Endret av Mchansern
Skrevet

Coa, lever du?

Jeg dro Arlingtonsa i dag, men den uendelige swaggeren disse gir meg hjalp ikke på den Indiske ambassaden i dag heller. Endte selvfølgelig med å skjelle de ut igjen, de BØR ha alt klart i løpet av morgendagen.

Var der 2min etter at de åpnet, 40 stk foran meg i køen og alle hadde noe å klage på.

Jeg lever, men jeg har blokkert DNFK fordi jeg har over 9000 prøver neste uke.

Jeg har aldri vært på en ambassade. Det var 50 % sjanse at mamma fikk jobb på ambassaden i Islamabad for noen år siden, men hun fikk den ikke. Litt synd i grunn.

Skrevet

Coa, lever du?

Jeg lever, men jeg har blokkert DNFK fordi jeg har over 9000 prøver neste uke.

Jeg har aldri vært på en ambassade. Det var 50 % sjanse at mamma fikk jobb på ambassaden i Islamabad for noen år siden, men hun fikk den ikke. Litt synd i grunn.

Jeg er oppvokst på div ambassader rundt om i verden, men Indias er fææn meg helt syk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...