Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

6 på engelsktentamen og 6- på norsktentamen :fun:

Gratulerer! :)

Takk, takk :)

Kommentarane på norskstilen:

Førsteinntrykket av skriftleg kompetanse

-Framifrå eller mykje god kompetanse

Innhald

-Teksten din er ikkje langt unna perfekt! Du meistrar alle kriteria og har lesaren i di hule hand!

Oppbygging

:)

(ja, berre eit smilefjes)

Språk

-Her er det språkmeistring på kvar ei linje!

Formelle ferdigheiter

Du gjer nokre språkfeil som du heretter bør unngå. Elles bra rettskriving.

Heilskapsvurdering av teksten

- Dette er ei svært god tekst der du syner at du meistrar kåserisjangeren! Takk for at du fekk meg til å le godt!

Karakter: 6-

Og på engelsk:

Task 1

-Svært bra. Godt språk og god tekstflyt

Task 2

-Svært bra. Godt språk og god tekstflyt

Task 3 (stil)

-Du har skrive ein fullstendig feilfri tekst! Dette imponerer, Sverre! Eg har ingenting å setje fingeren på!

Karakter: 6

[/skryt]

Endret av svelemoe
Skrevet

5 poeng til den som klarer å gjette hvilket dyr jeg leker!

Du leker det ikke fullt så sjeldne dyret kjent som "monoloid". De har mange likhetstrekk med homo sapiens, men har ikke samme antall kromosomer og må derfor settes som noe helt eget.

Eller ku.

Skrevet

Hva kommer det av at dere moderatorer har begynt å bruke en sånn her en til å skrive i ?

Lettere å legge merke til enn et vanlig innlegg. Vi har en annen tag også, [moderator]-taggen, men jeg syns den er i overkant ekstrem.

Skrevet

Hva kommer det av at dere moderatorer har begynt å bruke en sånn her en til å skrive i ?

Lettere å legge merke til enn et vanlig innlegg. Vi har en annen tag også, [moderator]-taggen, men jeg syns den er i overkant ekstrem.

Show me it!

Skrevet

Care to show us ?

Skrevet (endret)

Show me it!

Moderatormelding Så går vi rundt om en enebærbusk

Enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk, enebærbusk.

L4r5 jukset!

Endret av Runar
Skrevet

Den røde dere skriver i er jo mye bedre å ha moderatormeldinger i.

Nettopp derfor bruker jeg heller den, med mindre jeg føler for å rope ekstra høyt. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...