Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

In da face YO. Faen så typisk at jeg skal bli mongo i halsen når jeg skal reise bort og ha litt god gammaldags ferie for første gang på 4 måner :thumbdown:

4x img650x367.jpg

??

Men jo. Kjipt som helvete det der. Det er vel andre gang jeg skal til utlandet nå og nøyaktig en uke før så blir jeg syk. Typisk.

Skrevet

Jeg har ikke råd til å kjøpe verken en ny ovn eller et varmelaken / varmeflaske / annet varmende før i desember.

Tips: Varmeflasker har lite volum. Fyll en halvannenlitersflaske som du har liggende med glovarmt vann og pakk den inn i et håndle. De holder varmen gjennom HELE natta.
Skrevet

Jeg har ikke råd til å kjøpe verken en ny ovn eller et varmelaken / varmeflaske / annet varmende før i desember.

Tips: Varmeflasker har lite volum. Fyll en halvannenlitersflaske som du har liggende med glovarmt vann og pakk den inn i et håndle. De holder varmen gjennom HELE natta.

Im with L4r5 on this one

Trondheim er en jævla fin by. Must go back soonelydiddely.

Tufsingdøl!

Gjest medlem-1432
Skrevet

Ligger å venter på at det skal bli litt varmere på rommet før jeg står opp.

Speaking of, noen som har peiling på gameldagse sikringer? På butikken har dem jo 5-6 forskjellige typer, hva er forskjellen?

Skrevet

Speaking of, noen som har peiling på gameldagse sikringer? På butikken har dem jo 5-6 forskjellige typer, hva er forskjellen?

Størrelsen og antall ampere de er beregnet for. Sjekk i sikrinskapet ditt etter hvilke som står i fra før og kjøp tilsvarende. En 16 ampere vil ikke passe i en 10ampere-slot.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...