Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Hender det blir en tur til butikken å kjøpe en pizza, men når man lever på 500 kroner i måneden så må man bite i de sure potetene av og til.

Skrevet (endret)

Seriøst slimda. Lev livet litt mer.

Jeg har levd lengre enn deg, så det så.

Bitch just got pwnd.!

Jepp. Hender det blir en tur til butikken å kjøpe en pizza, men når man lever på 500 kroner i måneden så må man bite i de sure potetene av og til.

Oj, hvor bor du?

Endret av Wizzlee
Skrevet (endret)

Selvsagt, selvsagt. Det er bare at huset her er i slankeprosessen, så alt av poteter og brød og ris og pasta blir kastet ut. Så det går i flesk og kjøtt.

Endret av Slimda
Skrevet

Selvsagt, selvsagt. Det er bare at huset her er i slankeprosessen, så alt av poteter og brød og ris og pasta blir kastet ut. Så det får i flesk og kjøtt.

Det er forståelig.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Lutfesk er godt, med bacon og baconfett til mmmm!

Skrevet (endret)
Tyst på deg kvinne og kom deg tilbake til kjøkkenet og lag meg ordentlig mat!

Vil do gifta dai me mai?

Blir merkelig nok .. taco! til middag. Taco.

Lutefisk er smaskens, dessverre sjelden jeg spiser det.

Endret av Demonfudge
Skrevet

Ofte spise poteter? Bleh, lev livet litt! :whistle:

Poteter går man fort lei når man spiser det ofte, og man må da tilberede det på en helt annen måte eller la vær å spise dem.

Gjest medlem-1432
Skrevet

*misledende bilde*

Nånå!

Vi veit jo alle hvordan rangstigen egentlig er. Bare legger dette igjen jeg:

untitled.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...