Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Du er nå jammen en liten produktiv bie må jeg si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jarmo, den eneste mannen som rekker en femminutter på 3 sekunder.

Fixed..^^

Du er nå jammen en liten produktiv bie må jeg si.

Adminjobb krever litt.. ;)

Skrevet

Nå, har jeg støvsugd opp alle glassskåra. Så slipper jeg å få masse småkutt over hele meg neste gang jeg skal under senga. Skal jeg ta sjansen på å gå halveis inn på rommet til mor og far for å hente hardisken med alle filmene på?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Adminjobb krever litt.. ;)

Dere er bare superflinke :thumbup: *skryt skryt*

Skrevet

Hjelp har blitt spille gal. Spilt meg igjennom Bad Company 1, som jeg forøvring syntes var hakket bedre enn toeren. Skal vente til i morgen med Black ops tror jeg.

Skrevet

*Gjesp* Ble litt sent i dag, men måtte gjøre meg ferdig. Har så lyst til å gå å legge meg, men jeg må kommer meg opp så jeg rekker posten i morgen :sleep:

Skrevet

Utrolig... I går fikk jeg plutselig søvnbehov (kansje ikke så overaskend eetter forrige natt) og falt i seng ca. kl. 23:45. Må være første gang på årevis at jeg har lagt meg før kl. 00:00. Sovnet ganske fort og våknet ved sekstiden første gang, men sovnet igjen og våknet nå igjen for ikke så lenge siden. Hadde et par underlige drømmer så nå skal jeg snart mate drømmetråden igjen. Kan ikke huske at jeg har lagt meg så tidelig, sovnet så raskt, hatt så lett for å sovne når jeg først våknet tidelig eller har sovet så lenge til sammen på årevis. Burde kansje begynne å følge døgnrytmen fra i går litt oftere så kansje annenhver natt blir enklere... :hmm:

Skrevet

Følger du døgnrytmen fra idag vil hver natt være enklere. Så tenker du "er det egentlig noen vits at jeg sitter oppe hele natta og sier at døgnrytmen min er ødelagt på forumet?"

Svaret er jo helt klart: nei. Nesten ingen som ser på da heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...