Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor være på diskusjon.no når man kan se på Its Always Sunny In Philadelphia? :love:

Det svarer vel på seg selv, diskusjon.no er jo awsome! Hvertfall når det er folk på når jeg er her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor være på diskusjon.no når man kan se på Its Always Sunny In Philadelphia? :love:

Veldig sant, men én episode i uka holder ikke helt. Og det er så synd at Charlie, Rob og Glenn ikke skriver like mange av episodene lenger; sesongpremieren var jo direkte skuffende.

Skrevet

Veldig sant, men én episode i uka holder ikke helt. Og det er så synd at Charlie, Rob og Glenn ikke skriver like mange av episodene lenger; sesongpremieren var jo direkte skuffende.

You killed the thread, you bastard.

Skrevet

Lurer på om urtesigaretter er et alternativ til å slutte og røyke.

Høres ikke veldig bra ut. Prøvd røykesluttepiler ?

Røyker ikke nok til å få det.

Generelt så vil jeg bare ha noe å røyke som ikke inneholder nikotin eller tobakk, og som heller ikke gjør meg rusa. Sånn sett kunne jeg jo bare røykt noe grønt eller brunt.

Bruker de ikke urtesigaertterr i film da?

Faktisk er jeg sikker på det.

Jo.

The Cigarette Smoking Man i X-Files røyker det.

Skrevet

"hurra" for alt for mange tusen i minus og bare 5 dager utbetalt lønn denne månen :thumbsdown:. Hey! Jeg har en strålende ide! La oss ta alle de som er ny i arbeidslivet, gi de en jobb de til å begynne med tjener minimalt på og strippe de for sosiale støtter! - Staten

Skrevet

"hurra" for alt for mange tusen i minus og bare 5 dager utbetalt lønn denne månen :thumbsdown:. Hey! Jeg har en strålende ide! La oss ta alle de som er ny i arbeidslivet, gi de en jobb de til å begynne med tjener minimalt på og strippe de for sosiale støtter! - Staten

Vi elsker jo den rødgrønne staten, hallo liksom!

Skrevet

God morgen, småtøser. Jeg bare tenkte jeg skulle stikke innom og fortelle at jeg ligger under en god. varm dyne og det har jeg tenkt å gjøre i noen timer til. :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...