Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det nattinatt her tror jeg. Fikk tatt et par pils med Petter å hilst på Flabba. Litt sjenert så fikk ikke sagt så mye men.

Koselig var det hvertfall.

Yes :) Får drikke litt hardere i morgen :)

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Har folka i Oslo-området høstferie denne uka her?

Yes we do ^^

Men på vestlandet vet jeg ihvertfall at de ikke har ferie før neste uke ;)

Skrevet

Blir vel mer logisk å reise på mandag, enn på lørdag da. Jeg liker minipris!

Jeg og, siden vi er så små søte barn blir det billig å reise med tog. :love: Er du i Oslo mandag?

Skrevet

Blir vel mer logisk å reise på mandag, enn på lørdag da. Jeg liker minipris!

Jeg og, siden vi er så små søte barn blir det billig å reise med tog. :love: Er du i Oslo mandag?

...eller tirsdag. Satser på mandag!

Skrevet

Nå er det nattinatt her tror jeg. Fikk tatt et par pils med Petter å hilst på Flabba. Litt sjenert så fikk ikke sagt så mye men.

Koselig var det hvertfall.

Yes :) Får drikke litt hardere i morgen :)

Will do :)

Natta folkens and sweet dreams

Skrevet

Jeg har copy pasta alle innleggene mine inn på word for å sjekke dem for skrivefeil. Jeg åpnet dokumentet for 5 dager siden. Jeg har allerede klart å fylle opp 11 sider. Jeg kunne gjort alle leksene for de tre neste ukene om jeg hadde prioritert riktig.

Skrevet

Jeg har copy pasta alle innleggene mine inn på word for å sjekke dem for skrivefeil. Jeg åpnet dokumentet for 5 dager siden. Jeg har allerede klart å fylle opp 11 sider. Jeg kunne gjort alle leksene for de tre neste ukene om jeg hadde prioritert riktig.

Seriøst? Det er vel litt på grensen til teite utsagn som "FRITID?" ;)

Skrevet

Fritid har jeg nok av. Har nesten ikke vært ute av rommet på flere en uke nå. Feels bad man.

Jeg har for mye fritid jeg også. Jeg har jo utrolig mye jeg kunne gjort om jeg ville, men meh.

Skrevet

Det er faktisk når man har MEST fritid at man får gjort MINST. Av en eller annen grunn. Du blir bare sittende og gjøre ingenting istedet for alt du kunne fått gjort.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...