Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen skulle ikke lest spoilern, men ok. det er den ja. så gutten blir borte ja. :p

Plasserte det liksom i spoiler så du kunne velge om du skulle lese den eller ikke.

 

men du er vel så nysgjerrig at du ikke klarer å la være å trykke kjenner jeg deg rett.

 

 

Hæhæ, etter litt vurdering åpnet jeg den også ja.

 

Du kunne skrivd det i spoiler da :wallbash::dontgetit:

 

Ingen som hadde tenkt til å si ifra om at jeg hadde sett Ocean's Thirteen før? :realmad:

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Ja, ta med et par ekstra sokker og en bokser eller 2 så går det fint :)

Har funnet frem seks boksere. Har ikke kommet til sokkene enda.

 

 

[quote name='WheelMan' date='30. juli 2010 - 23:17' timestamp='12805246

Tønsberg!

Nei, ikke Tøsberg. Langesund. Og forhåpentligvis Sommerland i Bø om været tillater det.
Lenke til kommentar

Av og til må man nesten lure litt på intelligensen til enkelte forumbrukere. Se f.eks denne:

Har et spm. ang. bensinforbruk på bensinmotor :)

 

Om jeg har en bil som har et forbruk på 1,2 l/mil,

og jeg skal kjøre fra Bergen til Kristiansand, hvor

det regnes å være 50mil(500km), og bensinprisene

ligger på 12kr pr.liter.

 

Hva vil da forbruket mitt ligge på, og hvordan er

kalkulasjonen på slike målinger?

 

 

Barneskolematematikk. Hvordan går den an å feile totalt på slikt? wallbash.gifwallbash.gifwallbash.gif

Lenke til kommentar

Vel. Jeg er her. Burde være mer enn god nok grunn. :)

Det er faktisk et meget godt argument. Men jeg kan ikke love noe. Hadde ikke du/dere hytte i nærheten av Langesund? Eller husker jeg horribelt feil nå? Om jeg huska rett så hadde det vært enklere om du tok turen dit. :yes:
Lenke til kommentar

Det er faktisk et meget godt argument. Men jeg kan ikke love noe. Hadde ikke du/dere hytte i nærheten av Langesund? Eller husker jeg horribelt feil nå? Om jeg huska rett så hadde det vært enklere om du tok turen dit. :yes:

Mja. Nei. Onkelen til ei venninne har hytte i Brevik, så det er ikke akkurat noe jeg disponerer. :p Hvilken tidsperiode er det dere befinner dere på østlandet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...