Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hmz..jeg tror en fylling løsnet isted. Kjenner på tanna med tunga at halve tanna liksom har løftet seg litt..sannsynligvis i "sømmen" til fyllinga. Gjør ingenting vondt. Og tannleger er ikke åpne før mandag. Grmz. Er heldigvis en jeksel helt bakerst så jeg kan spise med andre sida..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk, Mr. A! Og du, ColdIce! Mrbjoern ga med en fuckings BATMAN-lommelerke! Awesomeeee!

 

Og kjæresten ga meg en komplett samling med Deadwood og Christian ga med Sherlock Holmes og moren til kjæresten ga med BLENDER! :love:

Du er så heldig at du fikk høre meg hoste rett før du fylte år! Etter gammel norrøn tradisjon skal vist det bringe lykke :)

Lenke til kommentar

Tusen takk, Mr. A! Og du, ColdIce! Mrbjoern ga med en fuckings BATMAN-lommelerke! Awesomeeee!

 

Og kjæresten ga meg en komplett samling med Deadwood og Christian ga med Sherlock Holmes og moren til kjæresten ga med BLENDER! :love:

 

Bare hyggelig

Blender ? da får du bare sette igang å lage drinker :whistle:laugh.gif

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Tusen takk, Mr. A! Og du, ColdIce! Mrbjoern ga med en fuckings BATMAN-lommelerke! Awesomeeee!

 

Og kjæresten ga meg en komplett samling med Deadwood og Christian ga med Sherlock Holmes og moren til kjæresten ga med BLENDER! :love:

 

Bare hyggelig

Blender ? da får du bare sette igang å lage drinker :whistle:laugh.gif

Jeg er opptatt med å drikke rødvin rett fra flasken.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...