Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjelleren er at man er langt nede. medisin begynnte å slå inn her så jeg har kommet opp av kjelleren nå :thumbup:

 

Åja, he he. Du får ta heisen opp av kjelleren og opp i toppetasjen da.

Skal ta dit råd til etterretning :) 10 stk til å se hvor mongo man blir da :new_woot:

Et råd fra en pilleknasker til en annen: 10 er nok. Vent og se hvor mye funk du får av de første. Du har ikke nådd toppen av funken enda. Og det kan være greit å spare noen til neste gang. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Kjelleren er at man er langt nede. medisin begynnte å slå inn her så jeg har kommet opp av kjelleren nå :thumbup:

 

Åja, he he. Du får ta heisen opp av kjelleren og opp i toppetasjen da.

Skal ta dit råd til etterretning :) 10 stk til å se hvor mongo man blir da :new_woot:

Et råd fra en pilleknasker til en annen: 10 er nok. Vent og se hvor mye funk du får av de første. Du har ikke nådd toppen av funken enda. Og det kan være greit å spare noen til neste gang.

Klarer ikke tenke klart når man er nede i kjelleren vettu :) Legetime på tirsdag så da er det sikkert ny dose med apedop

Lenke til kommentar

Gåte var sinnssykt awesome! Deres beste konsert så langt tror jeg! :D

Lillasyster, Elephantine, Jack Dalton, No Dawn, Soup og Bänzin var også fett!

 

Nå skal det bli godt å legge seg og sove lenge, lenge.

Jeg er våt, kald, edru, gretten og hører nada på ene øret. Med andre ord, en vellykka kveld! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...