Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FYI: Inception er mindfuck. Se den. Men ikke les om den før du ser den.

 

Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom.

Lenke til kommentar

Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom.

Se Twelve Monkeys du ;D .

Bruce Willis og Brad Pitt i noen av sine beste roller!

Lenke til kommentar

Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom.

Se Twelve Monkeys du ;D .

Bruce Willis og Brad Pitt i noen av sine beste roller!

Den har jeg faktisk ikke sett siden den gikk på kino. Men mener å minnes den var bra. Så skriver meg den opp bak øret til jeg skal ha mindfuck-maraton.
Lenke til kommentar

FYI: Inception er mindfuck. Se den. Men ikke les om den før du ser den.

 

Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom.

Skal vente med Inception til den kommer på dvd. Film er best hjemme synes jeg :thumbup:

 

Dark city må jeg kanskje se, ikke sett den enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...