Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah. Hmm. Ja-ja. Jeg tror fortsatt ikke 4-5 sigaretter om dagen er nok til å få det.

 

hehe på det verste røyka jeg 20 rullings (Petterøes 3 blå) om dagen. Og liter kaffe / Red Bull. Og stor plate melkesjokolade annehver dag. Fuck me, aldri mer skal jeg kjøre kroppen min så jævlig.

 

 

Haha! Litt av en periode! :wee:

 

Min nikotinslutt ser fortsatt lys ut, men begynner å bli urolig, svimmel og glad! Kjøpte meg noen Fisherman's Friend og en Cola for å slappe litt av. Har også lovet bort resten av min halvfulle snusboks til en kompis.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg trives også litt med å røyke, sånn egentlig. Jeg syns det er koselig.

Da jeg holdt opp i to måneder i vinter så var det egentlig ikke den sosiale røykinga jeg savna heller, mer den koserøyken jeg tok med meg selv.

 

Men når det vært så mye kreft i familien og lungekapasiteten min begynner å bli sååå dårlig, så er det på tide å slutte føler jeg. I tillegg så har de finni en svulst på lungene til bestefaren min OG jeg lovte meg selv(og alle andre, egentlig) at jeg skulle slutte om jeg fikk fem eller bedre på eksamen.

 

Så da er det vel bare å sky sosial kontakt i et par uker, så slipper alle andre mitt dårlige humør. :p

Lenke til kommentar

Men det gjør jeg. :p

 

Åh.. Beste følelsen. Våkne, se på klokka som skriker at det er klokka 8. Vite at en kan legge seg tilbake i fosterstilling med dyne over huet og bare ligge der og sove til 10. For så å ligge enda lengre.

 

God morgen :wee: .

Ikke beste følelsen. Våkne, se på klokka som skriver at det er klokka 07:00. Vite at du bare har en halvtime på deg før du bør være flydd ut døra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...