Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nå begynner dere å bli avansert her, mobil som fjernkontroll, hm..

Noen som veit om man kan bruke en dvd spiller uten fjernkontroll, får man til å velge språk og sånt?

Lenke til kommentar

Nå begynner dere å bli avansert her, mobil som fjernkontroll, hm..

Noen som veit om man kan bruke en dvd spiller uten fjernkontroll, får man til å velge språk og sånt?

Tviler litt.

Om jeg ikke bommer, så har min spiller en eject, play/pause, stop, Fast Forward og Backwards-knapp. Usikker på om det er en subtitle/Audio-knap sådan.

 

Edddditt: tror den har fire piler i tillegg, og en OK-knapp, slik at en faktisk kan velge utifra menyen.

 

Men hekk, hvem bruker subtitles uansett? Ihvertfall andre enn engelsk?

 

Så jeg slår ihjel neste to timer med Donnie Darko på ene skjermen :wee: . Fine filmen!

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Men hekk, hvem bruker subtitles uansett? Ihvertfall andre enn engelsk?

Kjøper du dvd-er i Norge er det jo ofte norske undertekster som standard. Da vil en jo gjerne inn og endre på det.

 

Ellers så tror jeg det er forskjellig fra spiller til spiller. Min funker dårlig til å endre noen instillinger dersom jeg ikke bruker fjernkontrollen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Den er ikke noe avansert, men helt vanlig. Men skal prøve i morgen, husker ikke om det er piler på den. Jeg er liker å ha på subtitles, hvis ikke så er det alltid noen ord her og der som jeg ikke får med meg eller forstår.

Lenke til kommentar

Bare ta det på engelsk!!!1

Misliker ganske sterkt å ha norsk siden det ødelegger mange snasne kommentarer og ordspill som fungerer kun på det engelske språket, men husk å ha på original-spor når det gjelder lyd. Er det koreansk, ha det for all del på koreansk!

 

Verste med filmer, er idealiseringa :wee: . Hvorfor kunne det ikke fungert sånn her i verden, som det gjør på film? :wee:

Lenke til kommentar

Når dere bruker mobilen som fjernkontroll, bruker dere bluetooth? Jeg har en Windows-mobil, regner med det finnes noe sånt (såvidt jeg husker, hadde min K700i denne muligheten for mange år siden).

Ja jeg bruker bluetooth.

Når jeg koblet tlf til pc kom det opp om jeg ville installere fjernkontroll mulighet :) Er egentlig bare brukbar til film og musikk avspilling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...