Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Picz, picz! :p

Hmmmm, greeit. Litt mørke bilder, men du kan se min utrolig kule seng, miksebord og tonic-flaske i tillegg!

Yarr, ble overraska i butikken når jeg fikk knept igjen en størrelse 36 (tommer?) i livet, så da ble det nesten et garantert kjøp :D . T-skjorta kosta meg 50,- på Kapphal, fantastisk butikk.

Pass dere, nå er jeg så godt trent at jeg er tøffere enn toget :wee: .

 

 

Men ja, skal jeg spiller Mount & Blade: Warband, eller se Repo Men, det er spørsmålet. Alternativt lære meg litt mer grunnleggende ting i Heroes of Newerth :wee: .

post-40352-1279995604,8381_thumb.jpg

post-40352-1279995650,97_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vil du være min Holla Back Girl? :D

Skaff din egen! :p

 

Sånn ellers så har det åpna en sexbutikk på Steinkjer. Jeg lurer på å søke jobb der. ^^

Er ikke det litt håpløst mtp. at det "alltid" er damer som jobber i slike butikker? Eller jeg regner med at det er damer de er ute etter når de skal ansette noen der. Men for all del, go for it! :D

Lenke til kommentar

Tror jeg får epilepsi av signaturen din, chokke.

Hvorfor?

Lange tekster med mange farger bidrar til et flerkulturelt samfunn som også gir toleranse for andre sin religion og kultur. Uten dette ville samfunnet bryte sammen, og fullt anarki ville ikke oppstått før siste gjenstående av et Battle Royale (IMDB it) ville stått igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...