Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvorfor sier man at man skal hoppe i dusjen?

Er det får å få vannet til å trenge helt inn i valkene???

 

Begynnte plutselig å lure :p

Slik jeg ser det må det å hoppe i dusjen være en form for ekstremsport. Ikke bare er det som oftest svært glatt i dusjen, mange baderom er i tillegg bekledd harde fliser på både gulv og vegger. Det ville være ytterst uheldig å slå hodet i noe slikt noe. Jeg vil derfor fraråde alle å utføre benevnte aktivitet, og heller stå med begge føttene plantet godt på gulvet. Med mindre de har et utalt dødsønske. I så tilfelle er de velkommen til å gjøre som de vil. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hvorfor sier man at man skal hoppe i dusjen?

Er det får å få vannet til å trenge helt inn i valkene???

 

Begynnte plutselig å lure :p

 

Det er litt rart ja, egentlig. For man går jo i dusjen. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvem kan ikke elske Fallout 3? Ingen, er svaret.

Vente på spennende salg så jeg kan kjøpe litt DLC på Steam :D .

 

Hvorfor sier man at man skal hoppe i dusjen?

Er det får å få vannet til å trenge helt inn i valkene???

 

Begynnte plutselig å lure :p

Fordi du stresser. Og når du hopper, så stresser du :wee: .

Lenke til kommentar

Å springe i dusjen er heller ingen god ide.

Min eks skulle visst skremme meg den gangen vi hadde gedigent bad, ho hadde holdt på å spraye noe lakk klær der inne så gulvet var mildt sagt såpe glatt. Ho åpna døra helt stille å kom springende i mot meg som står med ryggen til, endte med at ho falt å sklei rett mot meg som selfølgelig falt over ho med mine 100kg :)

 

Ho gjorde ikke det samme flere ganger :p

Lenke til kommentar

Jeg har GOTY-edition :--D

 

 

Ah. The IT Crowd. :love:

Gleden ved å være tidlig ute betyr at en må betale to ganger for 'å spare penger' :( . Men ikke jeg, fool the system, liksom!

Ender med å vente på et 75 % salg forever.

 

Ellers så ser jeg på en eller annen finale i Heroes of Newert (HoN) :wee: . Fascinerence.

Lenke til kommentar

Jeg har bare den normale versjonen av Fallout 3 selv. Men nå som DLC-ene har kommet på steam så blir det vel å kjøpe en pakke nå og da. Ja, det hadde vært like billig å kjøpe GOTY-versjonen som å kjøpe alle fem tilleggspakkene. Men da hadde jeg måttet ut med mye mer på en gang. Kjøper jeg f.eks. en DLC i måneden så har jeg noe å glede meg til og det merkes knapt på økonomien.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på en liten søt hund, sånn som din kim :D den var fin :)

Ja han er fin gutt :) Liten vet jeg ikke om han er akkurat.

Han er samme størrelse som kompisen min sin amstaff som er 1 år å min er bare 4 mnd gammel :)

Er greit med litt store hunder for de er som regel rolig å maser å bjeffer ikke så mye som de små.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...