Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg syns det er finere med større bukser enn det der, men ditt valg såklart.

Jeg akter å gå med den.. En gang.

Det å kjøpe klær er noe drit. Finner aldri noe jeg liker, siden det jeg har er det jeg liker, men jeg kan ikke kjøpe det jeg har :( .

 

Jeg er faktisk helt enig med deg. :p

Lenke til kommentar

Vil du være min Holla Back Girl? :D

Skaff din egen! :p

 

Sånn ellers så har det åpna en sexbutikk på Steinkjer. Jeg lurer på å søke jobb der. ^^

Er ikke det litt håpløst mtp. at det "alltid" er damer som jobber i slike butikker? Eller jeg regner med at det er damer de er ute etter når de skal ansette noen der. Men for all del, go for it! :D

Du kan også være en holla back girl for meg! :D

 

Jo, det er det nok, og jeg er nok for blyg for det uansett, men hadde vært gøy.

 

Probably NSFW

Er visst en mindre snuskete butikk og slikt, mer for kvinner. Kanskje de får inn noen kule kjoler. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg elsker å kjøpe klær. Klesshopping er digg. I alle fall når man faktisk har spenn å svi av og ikke må tenke på at man kun trenger én genser og ett par sko.

Heeeeh... vel. Her er det mer 'hva trenger jeg?' -hmm, en bukse, la gå. Så drar jeg til ørten butikker og ender forhåpentligvis med best mulige utgave utifra hva jeg kan velge mellom :wee:

 

Whoohoo, endelig hjemme igjen, har vært på mini ferie og kjøpt stereoanlegg. Gleder meg til jeg får testet det :dribble:

Så hva skal du terrorisere naboene dine meg? :D

 

Hvis jeg finner ting jeg liker og som passer syns jeg og det er artig, men ofte gjør jeg ikke det og da er det pyton.

Sjeldent en får gleden av å tre inn i et plagg en føler seg komfertabel med. Er mer det plagget en føler seg minst ukomfertabel med :( . Skjønner at folk liker å gå i one-piece sett bortifra at en ser ut som et par hakk under en boms på samfunnstigen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd one piece, men tror ikke jeg har syntes det er så behagelig. Ja til herlige joggebukser å daffe med :)

Heh, har prøvd sånn malerdrakter av et stykke. Om one-piece er som det, så er det ikke digg for oss på 190. La oss bare si at den presset hardt mot 'der nede' :( .

 

Stygge og teite joggebukser redder dagene mine ihvertfall :D .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd one piece, men tror ikke jeg har syntes det er så behagelig. Ja til herlige joggebukser å daffe med :)

Kunne ikke vært mere enig :)

 

 

Godt å være sliten, ble ikke avslapping som jeg hadde planlagt i dag.

Ble en lang tur med Tiny og Junior. Stakkars lille valpen min, han har bare sovet siden vi kom hjem :) Tyner han kanskje litt for hardt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har ikke prøvd one piece, men tror ikke jeg har syntes det er så behagelig. Ja til herlige joggebukser å daffe med :)

Heh, har prøvd sånn malerdrakter av et stykke. Om one-piece er som det, så er det ikke digg for oss på 190. La oss bare si at den presset hardt mot 'der nede' :( .

 

Stygge og teite joggebukser redder dagene mine ihvertfall :D .

 

Haha, du kan sikkert spesialbestille en plass. :) Men nei, jeg ser for meg at den kan presse litt her og der viss man ligger på sofaen og skal snu seg osv. Jeg vil uansett ikke ha en, så den er grei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...