Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser jeg ikke noen god grunn til å få deg vekk fra tanken.

Men noen gode argumenter kan jo være å tenke på antallet passasjerer. Du blir fort berenset i (de fleste) pickuper.

Nettop det, kom på tanken da jeg fylte opp baksetet på golfen min med ved i helga. Eneste problemet er at jeg ikke har råd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Følger det med vask og såpe i bilen? :omg:
Visste du at det er fysisk mulig å la være å kommentere åpenbare tastefeil?

Japp, men jeg klarte ikke å dy meg :)

Skrevet (endret)

Oi, så koselig dere har det her, da! :)

Jeg må sende den minst hyggelige mailen jeg vet om. "Varen jeg kjøpte kom ikke, så enten melder jeg deg til hosten din ellers så får jeg nye ting gratis. Kthnx."

Edit: Jeg formulerer meg mye greiere enn det, for jeg vet strengt tatt at det mest sannsynlig ikke er hennes feil.

Endret av Eplefe
Skrevet

Husker du det ikke? haha

Jeg har tre telefoner. To av dem bruker jeg veldig mye (min egen og jobbtelefonen), den tredje har et kontantkort med "Netcom Bestevenn" som jeg ringer en venninne med hele tiden, men som jeg aldri bruker ellers. Nå trenger jeg nummeret til den telefonen, men hun venninna mi (som jo har nummeret) får jeg ikke tak i.

Hvordan finner jeg mitt eget telefonnummer? Det er ikke i telefonkatalogen, og jeg har ikke penger på kortet. Blæh.

Ring telefonoperatøren din og spør :)

Jeg håpet å slippe det :p

Skrevet (endret)

Hva er Twitter knappen til når man skriver et inlegg?

Godt spørsmål, det er en bb-kode. Den linker sikkert til kontoen din på twitter

@userName

EdiT: Jeppz

Endret av Natrich
Skrevet

Wheelman: Når du legger ut lenker med komma i så er du pokka nødt til å bruke "sett inn lenke"-knappen. Ellers vil det bli fucka.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...