Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Da ser jeg ikke noen god grunn til å få deg vekk fra tanken. Men noen gode argumenter kan jo være å tenke på antallet passasjerer. Du blir fort berenset i (de fleste) pickuper. Nettop det, kom på tanken da jeg fylte opp baksetet på golfen min med ved i helga. Eneste problemet er at jeg ikke har råd
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Følger det med vask og såpe i bilen? Visste du at det er fysisk mulig å la være å kommentere åpenbare tastefeil?
Natrich Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Følger det med vask og såpe i bilen? Visste du at det er fysisk mulig å la være å kommentere åpenbare tastefeil? Japp, men jeg klarte ikke å dy meg
Eplefe Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Oi, så koselig dere har det her, da! Jeg må sende den minst hyggelige mailen jeg vet om. "Varen jeg kjøpte kom ikke, så enten melder jeg deg til hosten din ellers så får jeg nye ting gratis. Kthnx." Edit: Jeg formulerer meg mye greiere enn det, for jeg vet strengt tatt at det mest sannsynlig ikke er hennes feil. Endret 26. april 2010 av Eplefe
Herr Brun Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvordan finner jeg mitt eget telefonnummer? Det er ikke i telefonkatalogen, og jeg har ikke penger på kortet. Blæh.
darkness| Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvordan finner jeg mitt eget telefonnummer? Det er ikke i telefonkatalogen, og jeg har ikke penger på kortet. Blæh. Ring telefonoperatøren din og spør
darkness| Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jo, men han har vel andre telefoner tilgjengelig?
Herr Brun Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Husker du det ikke? haha Jeg har tre telefoner. To av dem bruker jeg veldig mye (min egen og jobbtelefonen), den tredje har et kontantkort med "Netcom Bestevenn" som jeg ringer en venninne med hele tiden, men som jeg aldri bruker ellers. Nå trenger jeg nummeret til den telefonen, men hun venninna mi (som jo har nummeret) får jeg ikke tak i. Hvordan finner jeg mitt eget telefonnummer? Det er ikke i telefonkatalogen, og jeg har ikke penger på kortet. Blæh. Ring telefonoperatøren din og spør Jeg håpet å slippe det
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Det er en ting du kan skrive på telefonen for å få det opp ,2 sek så skal jeg finne det.
Herr Brun Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Det er en ting du kan skrive på telefonen for å få det opp ,2 sek så skal jeg finne det. Takk. Det var det jeg håpa noen kunne fortelle meg
Niqābninja Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Bare ikke la det enda med spontantur til Stockholm. Det var det som skjedde sist jeg spiste sushi i Oslo. Men det var jo awesome, right? <3
Llandari Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Da har nok jeg dratt til Ål. Hva pokker skal du oppi her å gjøre? Vi som bor her prøver jo å komme oss vekk herfra
Romis Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hva er Twitter knappen til når man skriver et inlegg?
Natrich Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Hva er Twitter knappen til når man skriver et inlegg? Godt spørsmål, det er en bb-kode. Den linker sikkert til kontoen din på twitter @userName EdiT: Jeppz Endret 26. april 2010 av Natrich
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Fant: http://www.gsm-technology.com/gsm.php/en,unlock,subpage_id,free_codes.html
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Wheelman: Når du legger ut lenker med komma i så er du pokka nødt til å bruke "sett inn lenke"-knappen. Ellers vil det bli fucka.
Anbefalte innlegg