Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tja, jeg jukset vel en eller annen gang på ungdomskolen – men jeg fant fort ut at et snev av dårlig samvittighet samt faktumet at jeg ikke ville gjort det spesielt bedre i lengden uansett, ikke var verdt strevet for en midlertidig bedre karakter.

Endret av The Prophet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gawd...hele 2 timers oppdatering for dette her? Hmmm..jaja..kommer seg vel etter hvert I guess.

En artig feature er iallefall at de har klart å implementere facebook-chat-greiene til noe mer fornuftig iallefall dog et helvette å se på for folk logger seg på og av som idioter :wee:

@Irritertgjest: Du kan ta det der et annet sted er du snill. Ikke på dette forumet egentlig en gang.

Skrevet

Også en måte og si det på, men vil råde det til å ikke jukse på prøver ta heller et par timer med lesing så kanskje du får bedre karakter :)

Nja. Det er heldag, så det fungerer dessverre ikke på den måten. Det er det eneste faget jeg vipper mellom 4 og 5, og tollerer ingen firere, derfor må det bli en slik løsning. Tragisk nok, men sånn er det. :)

Går ut ifra at det er matte heldags siden du trenger å jukse. Tviler uansett veldig streket på at det hjelper uansett, fordi dere har vel lov med alt av fagbøker og notater.

Skrevet

Jukselapp er bare tull ja. Da er det lurt og lære av jukselappen og skrive opp en helversjon av jukselappen, disposisjon skulle jeg frem til, også lærer du ut av det. mye lettere enn og slite seg gjennom sikkerthetsmurer og annet piss...

Skrevet (endret)

Også en måte og si det på, men vil råde det til å ikke jukse på prøver ta heller et par timer med lesing så kanskje du får bedre karakter :)

Nja. Det er heldag, så det fungerer dessverre ikke på den måten. Det er det eneste faget jeg vipper mellom 4 og 5, og tollerer ingen firere, derfor må det bli en slik løsning. Tragisk nok, men sånn er det. :)

Og regner med 6 er det beste, smekk på de små ballene dine skulle du hatt "vifte vilt med finger"

Ja, dere modder kan reagere på dette som dere vil. Men og sitte og si at jeg tåler ikke middels karakter og derfor må jukse er totalt lavmål.

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet (endret)

Jeg gjorde det vel én gang på ungdomsskolen. Hadde dårlig samvittighet i evigheter etterpå.

"conscience can go to hell if it is in conflict with my impulses"

Endret av Irritertgjest
Skrevet

Og regner med 6 er det beste, smekk på de små ballene dine skulle du hatt "vifte vilt med finger"

Ja, dere modder kan reagere på dette som dere vil. Men og sitte og si at jeg tåler ikke middels karakter og derfor må jukse er totalt lavmål.

Eineg der. 4 er ikke dårlig og man overlever det. Klarer man ikke 5-6 uten juks fortjener man ikke det heller...

Skrevet

Ikke faen. Du vet at du sitter med ganske mange IT-kompetente mennesker som blir hevngjerrige for lite? Skal ikke mye til før det detter en mail inn i IT-ansvarlig i fylkeskommunen din sin innboks hvor det står ditt fulle navn og link til tråden din eventuelt screenshot. Just saying. When the internet tries to give you moral, you accept with arms wide open.

Skrevet (endret)

Vurderte risikoen om at du kanskje blir tatt? Er det ikke automatisk stryk da?

Tower defence spill er alt for moro :p

Edit: Ikke gå helt 4chan på han nå da Eplefe :p

Endret av Aleks
Skrevet (endret)

Hehe.

Jeg forstår deres irritasjon. Men akkurat det er tross alt feltet mitt.

Klarer du å jukse deg til en viss karakter, skal du få beholde den!!!

Hvem i svarte har lært deg moral?

Nei, klarer du og jukse uten og bli tatt så kommer det bare tilbake en annen dag og biter deg.

Hva som er feltet ditt? og iritere andre mener du...

Desverre, håper bare du blir grisetatt og får stryk...kanskje du lærer noe fornuftig da.

Det Eplefe sier er det beste som kunne skjedd han, så han fikk litt fornuft.

Og gå rundt med samme moral som en som er makka-vrengt er ikke bra :!:

Petter: God natt og drøm om meg :love:

Skrevet

Edit: Ikke gå helt 4chan på han nå da Eplefe :p

Jeg må si jeg fikk lyst til å gå litt anon på han da jeg leste disse tipsene han kom med i en annen tråd:

Til tross for dette, ønsker jeg å gi deg en "tips-liste", for at du skal få best mulig karakter. Noe av det har jeg allerede nevnt før.

* Les svært godt, og så mye du kan frem til eksamenen. Avsett minst to timer per uke til å lese, og når det nærmer seg, les så mye som mulig. Dette er ikke kunnskap du trenger senere, så pugging i dagene før er gull. Haha.

* Ikke ta deg orket å øve på forsøkene i studieboken. Dette er noe du skal øve på i de tretti minuttene du har å forberede deg på, som nevnt ovenfor.

* Ikke les faktaboksene o.l. ved siden av sidene i boka, mao. kun les selve stoffet, det som er svart på hvitt i boka. Det andre er bare uinteressant faktastoff du ikke fåt bruk for under selve eksamenen.

* Ikke skriv notater under forberedelsesdelen. Om du gjør det, skal det kun være iht. forsøket du skal utføre. (Du får gjerne tips om hvilke forsøk du skal gjøre, men øv på alle som er rundt området du får utgitt).

* Pugg alle spørsmålene ved flervalgsoppgavene på udir. (Jfr. tidligere gitte eksamensoppgaver.)

* Ikke ta deg bryet med å øve på alle oppgavene til hvert kapittel før du har lest gjennom bøka skikkelig, minst to ganger. (Dette gjelder om du ønsker sekser.)

* Smisk med sensor/lærer, og lat som du nærmest har downs syndrom, da får du ekstrem empati, og de har lett for å gi deg minimum karakter 4. (Dette gjelder om du ikke har øvd overhode, og stiller med blanke ark.)

Og et siste tips, og kanskje det aller mest nyttige;

* Ikke møt opp på eksamensdagen.

:p

Hvem i svarte har lært deg moral?

Han har kanskje juksa seg til den også. :p
Skrevet (endret)

Seriøst og se noen leve etter de "tipsene" over der er direkte kvalmende, rævsleike lærern :dontgetit:

Lever man etter det der så later man ikke som man har down for og si det slik. Er til og med en fornærmelse og bruke down syndrom i en slik setning for mange av de har til og med bedre moral :yes:

Jeg har stor respekt for de som fullfører full utdanning med alt det slitet det innebærer, men de som skal "sleike" seg igjennom.....

Og for og avslutte på en typisk Soppisk måte: "hopper naken rundt og vifter vilt med fingrene"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...