Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva? Dere må slutte å kjenne hverandre. Jeg føler meg som en komplett fremmed når dere turer i vei med snakkingen deres. Jeg vil spise biff jeg og, kan vel likesågodt invitere meg og! :tease:

Jeg har ikke biff, men jeg har smågodt og xbox.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ALLAAAAH!

Nei, han er bare sinna fordi vi tegner bilder av han mens han su**r en pi** med bacon på.

Vet dere hva? Dere må slutte å kjenne hverandre. Jeg føler meg som en komplett fremmed når dere turer i vei med snakkingen deres. Jeg vil spise biff jeg og, kan vel likesågodt invitere meg og! :tease:

Sign me up! :)

Endret av Romis
Skrevet (endret)

Bor du i Trondheim? I så fall er det bare å komme. Men du må stille med egen biff :p

Samt en AAAAWESOME tatovering å vise fram!

Edit @romis: Come to think of it, så bør du ta med øl i tillegg. Siden du ikke tar med pupper, liksom.

Endret av Herr Brun
Skrevet

Kjæresten min sier jeg har downs :---(

Og du kommer her og poster om det, skjerp deg mann.

Hadde du vært ekte mannfolk hadde du bare sagt:

"Shut up woman, get on my horse"

Hahahah, so much win.

Skrevet

Hellig dritt!

Nå er jo det slik at minne ikke tar skade av å bli brukt. Det er liksom meningen til å ha minne. Det skal brukes.

Opera er laget slik at det bruker tilgjengelig minne når det er ledig, og nedskalerer når det trengs andre plasser.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

På tide at jeg drikker meg dum, snakkes i morgen tøser.

Skrevet

nettopp eti taco til middag. det var nam ^^ nå hører jeg på soundtracket fra The secret of kells. =D Bruno Coulais - Brendan et le secret de kells

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...