Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt en sofa å låne bort så kunne jeg sikkert ha vært med jeg også men da må jeg liek spørre 6 andre om det er greit og det gidder jeg ikke :wee:

Hvor i pokker får man kjøpt en barberkost i butikker nå til dags?

Skrevet

He he, ja, selv er jeg medlem på couchsurfing.org, men har bare fått et tilbud enda, og da var jeg ikke hjemme. Ikke overrasket over at det ikke er noe særlig med folk som vil til Steinkjer for å overnatte heller, i og for seg. :p

Jeg er medlem, og har hatt 12 gjester siden 28. november. Mamma også, men hun har vel hatt 30-40. Sier ja til ALT, og Narvik er visst et populært reisemål. Det er couchsurfers der hver eneste uke. Hadde folk hos oss både julaften og nyttårsaften, f. eks.

Couchsurfing er awesome.

Ooh ^^

Skrevet (endret)

Whats up forum?

prøver å holde maten inne :hrm:

Burde ikke være så vanskelig, bare lukk kjøleskapsdøra!

www.trommelyd.no

edit:

Fyfaen, den var sucky. Jeg skjemmes.

Endret av Nyhus
Skrevet

Avatar har da ikke snakkende trær? :p

Greit nok, de har et "hive mind", eller sentraldatabase, men det er da ikke noe "snakkende tre".

Og det er helt vanlig at i typiske "X vs Y"-historier at en X-person forelsker seg i en Y-person og gjør alt for at de skal være sammen.

Skrevet

Hva i alle dager skal du med en barberkost?

Hva faen tror du egentlig? Jeg ba fattern om å legge av sin da siden han har gått helt over til å bruke maskin men den klarte han og kaste :S

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Sameboe: Du lovte meg og ikke legge ut det bildet av oss :cry:

UTRO LILLE JÆVEL!

Her har jeg en fin dag, og så velger du å komme med det så offentlig at du er utro? HÆ? HÆ?

jeg hater deg, HATER DEG!

:wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...