Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoa mine kosta en del, men det var fordi jeg måtte ha sånn spesial laget såle i dem. Også koster skinnjakene mine litt om ikke jeg husker feil, men, det holder jo i 2-3-4-5 år så da går det greit.

Tror nok at jeg heller hadde investert de 250 000 i noe jeg, før jeg kjøpte synth og cd'er.

Skrevet

Har aldri kjøpt et klesplagg som kosta mere enn 500 kr tror jeg.

Eller sko.

Jeg har støvler til mellom 2 og 3 tusen og ei jakke til 3 tusen. Men det er klær jeg har lenge og bruker mye. Lenge som i mange år. Koster mindre å kjøpe skikkelige stuff med en gang og ha dette lenge, enn å kjøpe nye greier fordi det gamle ryker hvert år.

Skrevet

Mote delen av forummet gjør meg kvalm... en der som svidde av 250.000 på klær ... på en måne OG HAN ER "MANN"! WHAT THE HELL!!?!?!?!?

How... why.. :dontgetit:

Skrevet

Er noen skikkelig pappagutter der ja. Litt morsomt da.

Om pappa dør, de bruker opp alle pengene på alkohol og ender opp som uteliggere så ser jeg humoren ja, men ikke ellers :ermm:

Skrevet

Altså, hva gjør ham til en "pappagutt" eller gjør det teit at han har brukt så mye på klær? Penis Trygve har brukt 150k+ på kroppskunst, gjør det henne til en "pappajente" eller noe? En kompis av meg har en bil til over en million, men han har betalt den selv, og har ikke fått noe som helst fra foreldrene sine siden han var sytten. Andre jeg kjenner har brukt flere hundre tusen på instrumenter og musikk. Er de "pappagutter"? Eller er det bare fordi han bruker pengene på sin lidenskap - som tilfeldigvis er klær - at han er en pappagutt? Er det fordi dere driter i klær at det er gale?

Skrevet

250k på klær? haha skulle vært skutt.

Jeg kommer helt sikkert aldri til å bruke totalt så mye på klær i hele min levetid.

250k på klær? haha skulle vært skutt.

Jeg kommer helt sikkert aldri til å bruke totalt så mye på klær i hele min levetid.

Skrevet

Nå gikk vel faktisk mesteparten av de 250k til et smykke til hans forlovende i følge han selv. Uansett, han burde ikke vært skutt bare fordi han bruker såpass på klær. Kommer ann på interesser og prioriteringer. :) Men morsomt å se hvor misunnelig folk blir på andre som har mye penger. :wee:

Skrevet

Jeg kunne likevel glatt ha brukt 250k på klær på en måned om jeg hadde hatt 250k å bruke på kun det og ingenting annet. Null problem. Hadde nok trengt et lager til alle t-skjortene i ettertid, men hey. Bare re-innreder et rom til et klesskap, så går det glætt. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...