Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, hva faen. Ja det er ei russiske berte jeg random fant på MSN :ph34r: Det er noen som ringte meg opp i går som hadde et russisk nummer, også ble jeg litt bekyrma og prøver å finne UT HVEM DET ER. Det er for random å få en russisk telefon midt på natta.

Leave it be...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe..sikkert en vodkadritings gubbe som har tastet noen tall for mye når han skulle ringe Bjodlana, som er på det russiske kulestøt-laget og må barbere overleppa 2 ganger om dagen.

Skrevet

Hahaha, hva faen. Ja det er ei russiske berte jeg random fant på MSN :ph34r: Det er noen som ringte meg opp i går som hadde et russisk nummer, også ble jeg litt bekyrma og prøver å finne UT HVEM DET ER. Det er for random å få en russisk telefon midt på natta.

Jeg ble en gang oppringt fra Somalia, Italia og Drøbak på samme kveld. Slå den. ;)

Skrevet

Jøss jeg blir aldri oppringt av ukjente folk jeg...hmm... Når jeg tenker etter får jeg aldri spam mail heller.

Skulle nesten ønske at jeg ble ringt opp noen ganger dog, jeg føler meg jo populær når jeg får en melding :p

Skrevet (endret)

Jeg ble en gang oppringt fra Somalia, Italia og Drøbak på samme kveld. Slå den. ;)

Haha,okey....Den slår jeg ikke faktisk. Gratulerer? :new_woot:

Endret av DannyCool
Skrevet

God morgen folkens! Idag blir det finnebiff til middag... Å bli ringt opp av utlendinger har jeg opplevd en gang, men fant aldri ut hvilket land det var.

Skrevet

Haha,okey....Den slår jeg ikke faktisk. Gratulerer? :new_woot:

Takk, takk! :!:

God morgen folkens! Idag blir det finnebiff til middag... Å bli ringt opp av utlendinger har jeg opplevd en gang, men fant aldri ut hvilket land det var.

Finnbiff eller finnebiff?

howard-sokol-shark-fin.jpg

Skrevet

jeg har blitt ringt opp flere ganger av ei gammal dame som ikke forsto helt hva som skjedde :p

gikk noe sånt som dette:

meg: hallo?

i andre enden: hvaa?! hva, jeg, eh hallo hei ja eeh *med skikkelig gammal skrøpelig stemme*

også la jeg på :p tjohei hvor det går.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...