Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hahaha, hva faen. Ja det er ei russiske berte jeg random fant på MSN :ph34r: Det er noen som ringte meg opp i går som hadde et russisk nummer, også ble jeg litt bekyrma og prøver å finne UT HVEM DET ER. Det er for random å få en russisk telefon midt på natta.

 

Leave it be...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, hva faen. Ja det er ei russiske berte jeg random fant på MSN :ph34r: Det er noen som ringte meg opp i går som hadde et russisk nummer, også ble jeg litt bekyrma og prøver å finne UT HVEM DET ER. Det er for random å få en russisk telefon midt på natta.

 

Jeg ble en gang oppringt fra Somalia, Italia og Drøbak på samme kveld. Slå den. ;)

Lenke til kommentar

Hahaha, hva faen. Ja det er ei russiske berte jeg random fant på MSN :ph34r: Det er noen som ringte meg opp i går som hadde et russisk nummer, også ble jeg litt bekyrma og prøver å finne UT HVEM DET ER. Det er for random å få en russisk telefon midt på natta.

 

Jeg ble en gang oppringt fra Somalia, Italia og Drøbak på samme kveld. Slå den. ;)

 

Haha,okey....Den slår jeg ikke faktisk. Gratulerer? :new_woot:

Endret av DannyCool
Lenke til kommentar

Hahaha, hva faen. Ja det er ei russiske berte jeg random fant på MSN :ph34r: Det er noen som ringte meg opp i går som hadde et russisk nummer, også ble jeg litt bekyrma og prøver å finne UT HVEM DET ER. Det er for random å få en russisk telefon midt på natta.

 

Jeg ble en gang oppringt fra Somalia, Italia og Drøbak på samme kveld. Slå den. ;)

 

Haha,okey....Den slår jeg ikke faktisk. Gratulerer? :new_woot:

 

Takk, takk! :!:

 

 

God morgen folkens! Idag blir det finnebiff til middag... Å bli ringt opp av utlendinger har jeg opplevd en gang, men fant aldri ut hvilket land det var.

 

Finnbiff eller finnebiff?

 

howard-sokol-shark-fin.jpg

Lenke til kommentar

jeg har blitt ringt opp flere ganger av ei gammal dame som ikke forsto helt hva som skjedde :p

gikk noe sånt som dette:

 

meg: hallo?

i andre enden: hvaa?! hva, jeg, eh hallo hei ja eeh *med skikkelig gammal skrøpelig stemme*

 

 

også la jeg på :p tjohei hvor det går.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...