Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker om fail. Jeg våkna kl 08 og tenkte "ahh dette var bra nå kan jeg stå opp siden jeg skal på jobb kl 06 neste uka så blir døgnrytmen kjempefin"..også våkna jeg nå kl 12:30. Med lyset på. BAH!

Jeg loler av deg. fail fail fail. Du skulle hatt den lampa på uteveggen som er her. Som lager hells bells når det drypper fra taket

Lenke til kommentar

Koster det ekstra mye å sende SMS til russiske telefoner? :-| Eller er det vanlige SMS priser? :dontgetit:

Det koster ganske mye å sende sms til russiske nr, ja. Hvor mye finner du ut på nettsidene til din teleleverandør.

 

 

Oi shit :( Takker for infoen. Koster det penger for personen som mottar også?

Lenke til kommentar

Koster det ekstra mye å sende SMS til russiske telefoner? :-| Eller er det vanlige SMS priser? :dontgetit:

Det koster ganske mye å sende sms til russiske nr, ja. Hvor mye finner du ut på nettsidene til din teleleverandør.

 

 

Oi shit :( Takker for infoen. Koster det penger for personen som mottar også?

Nei, det tror jeg ikke. Men jeg kjenner ikke russiske telepriser.

 

I Norge er det slik at følgende koster mer enn vanlig:

Å ringe når du er i utlandet med norsk mobil.

Å bli oppringt når du er i utlandet med norsk mobil.

Å ringe utenlandske nummer, uavhengig om du er i Norge eller ikke (koster seff mer om du ringer fra utlandet til utlandet).

Å sende sms til et utenlandsk nummer.

Å sende sms når du er i utlandet med norsk mobil.

 

Å motta sms koster ikke penger, uavhengig av hvor du er.

Lenke til kommentar

Koster det ekstra mye å sende SMS til russiske telefoner? :-| Eller er det vanlige SMS priser? :dontgetit:

Det koster ganske mye å sende sms til russiske nr, ja. Hvor mye finner du ut på nettsidene til din teleleverandør.

 

 

Oi shit :( Takker for infoen. Koster det penger for personen som mottar også?

Nei, det tror jeg ikke. Men jeg kjenner ikke russiske telepriser.

 

I Norge er det slik at følgende koster mer enn vanlig:

Å ringe når du er i utlandet med norsk mobil.

Å bli oppringt når du er i utlandet med norsk mobil.

Å ringe utenlandske nummer, uavhengig om du er i Norge eller ikke (koster seff mer om du ringer fra utlandet til utlandet).

Å sende sms til et utenlandsk nummer.

Å sende sms når du er i utlandet med norsk mobil.

 

Å motta sms koster ikke penger, uavhengig av hvor du er.

 

Oki, takker.

 

det koster vel penger å motta sms om du er i utlandet og bruker norsk mobil jo?

 

Er du sikker på det? Uansett dne telefonen JEG sender meldinger til er russisk.:)

Lenke til kommentar

Om du sender sms til en russisk telefon som befinner seg i Russland og du befinner deg i Norge så betaler du samme pris som du alltid gjør. De trekker deg bare til for sendingen til grensa, resten betaler han som mottar. Om du derimot er i utlandet med Norsk tlf og skal sende sms, så koster det en del mer og også å motta tror jeg.

 

Det er hvertfall det som gjelder for samtaler og jeg tror det er samme for sms :p

 

Eller gjelder dette kanskje bare fra Norsk tlf til Norsk tlf?

Er ikke akkurat ekspert på området :p

Endret av Rick James's bitch
Lenke til kommentar

Om du sender sms til en russisk telefon som befinner seg i Russland og du befinner deg i Norge så betaler du samme pris som du alltid gjør. De trekker deg bare til for sendingen til grensa, resten betaler han som mottar. Om du derimot er i utlandet med Norsk tlf og skal sende sms, så koster det en del mer og også å motta tror jeg.

 

Det er hvertfall det som gjelder for samtaler og jeg tror det er samme for sms :p

 

Eller gjelder dette kanskje bare fra Norsk tlf til Norsk tlf?

Er ikke akkurat ekspert på området :p

det gjelder bare fra norsk til norsk.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...