After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Hvis dere snakket om Israel slik jeg tolker det så er det helt naturlig at hun nevnte Gazastripen. Blir du selv overrasket av det?
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Har lånt en slik USB-trådløst internett dings. Men da jeg skulle koble til det trådløse nettverket vårt kom Windows og sa at WEP/WAp eller hva det nå var krypteringen var for kort. Wtf? Helt sikker på at jeg skrev riktig. Endret 5. mars 2010 av Nopros
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg prøver en gang til, jeg. Med litt færre ord. Nord-Korea? Menneskerettigheter generelt? Menneskerettighetskonvensjonen
Shikaru Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Nå syns jeg at jeg ska få hjelp til siste greia jeg ikke får til her, så jeg kan gå hjem er kaos her nå i grunn
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jaja, det var den jobben..... Hvor mange folk ble det til slutt?
Arinomi Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har et nytt prosjekt, folkens! Fra nå av skal jeg drikke så lite smakstilsatt drikke som mulig (brus, juice, sjokolademelk osv.), og heller drikke vann. Så får vi se om jeg får en litt bedre helse som følger av dette
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Har lånt en slik USB-trådløst internett dings. Men da jeg skulle koble til det trådløse nettverket vårt kom Windows og sa at WEP/WAp eller hva det nå var krypteringen var for kort. Wtf? Helt sikker på at jeg skrev riktig. BUMP.
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Har lånt en slik USB-trådløst internett dings. Men da jeg skulle koble til det trådløse nettverket vårt kom Windows og sa at WEP/WAp eller hva det nå var krypteringen var for kort. Wtf? Helt sikker på at jeg skrev riktig. BUMP. lag en tråd om det. Anywho:
b-real Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Brukerregler for Forumkaféen: Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. http://www.youtube.com/watch?v=GNIqArJj8Eo&feature=popt17us07 Disturbing.
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg prøver en gang til, jeg. Med litt færre ord. Nord-Korea? Menneskerettigheter generelt? Menneskerettighetskonvensjonen Var denne jeg tenkte på: Menneskerettighetskonvensjonen som Israel har ratifisert?
b-real Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Så litt suspekt ut det der, b-real. LOL. Littegranne ja. Dagens funfacts: Oljefondet eier 0.56% av google. 0.63% av Intel 0.59% av AMD 0.66% av Microsoft 0.48% av Sony Corp. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3550996.ece Endret 5. mars 2010 av b-real
Aleks Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Barnslig post incoming: Fikk 50 kroner for å putte en kylligbit opp i nesa idag under middagen. Verdt det Ellers http://www.youtube.com/watch?v=4nkcsb1qIBs
Pinup Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Dette var lenge siden. Hva er planene for kvelden, folkens?
Bonna86 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jobbe fram til 20:00, dra hjem og spise middag og sove. Jobb tidlig i morgen. *Gjesp*
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Brukerregler for Forumkaféen: Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. Men det var et enkelt fillespørsmål som jeg ville ha svar på fort. Og jeg regnet med at noen av geeksa her inne kunne svare meg, men tydeligvis ikke. Orket ikke lage post for det.
Anbefalte innlegg