Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lånt en slik USB-trådløst internett dings. Men da jeg skulle koble til det trådløse nettverket vårt kom Windows og sa at WEP/WAp eller hva det nå var krypteringen var for kort. Wtf? Helt sikker på at jeg skrev riktig.

Endret av Nopros
Skrevet

Jeg har et nytt prosjekt, folkens! Fra nå av skal jeg drikke så lite smakstilsatt drikke som mulig (brus, juice, sjokolademelk osv.), og heller drikke vann. Så får vi se om jeg får en litt bedre helse som følger av dette :wee:

Skrevet

Har lånt en slik USB-trådløst internett dings. Men da jeg skulle koble til det trådløse nettverket vårt kom Windows og sa at WEP/WAp eller hva det nå var krypteringen var for kort. Wtf? Helt sikker på at jeg skrev riktig.

BUMP.

Skrevet

BUMP.

lag en tråd om det.

Anywho:

Skrevet

Jeg prøver en gang til, jeg. Med litt færre ord.

Nord-Korea?

Menneskerettigheter generelt?

Menneskerettighetskonvensjonen

Var denne jeg tenkte på:

Menneskerettighetskonvensjonen som Israel har ratifisert?

Skrevet
Brukerregler for Forumkaféen:

• Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori.

Men det var et enkelt fillespørsmål som jeg ville ha svar på fort. Og jeg regnet med at noen av geeksa her inne kunne svare meg, men tydeligvis ikke. :p Orket ikke lage post for det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...