Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Det spørsmålet fikk jeg i går også, mens jeg ble intervjua for "behind the scenes"-delen. Siden starten / midten av januar tror jeg. Samla prosjekt skal leveres i morgen, og så har jeg ei uke til på meg til å forbedre det hele enda mer, samt skrive tutorial på åssen jeg laga'n, og levere det også, som en eksamen, og så er jeg ferdig, og dere slipper å se 3D-spammet mitt mer her. Da har jeg 1,5 måneders pause. w00t!
b-real Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Var ikke slikt ment da O.o Men koselig at du snart er ferdig med det da hvis du har styret med det siden januar =)
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ha ha, jeg er selv lei av 3D-spammet mitt, selv om jeg er overbevist om at det er medskyldig i at jeg nå har passert Lars i hvem som spammer mest her. Skremmende nok. oO Ja, det er koselig ^^ Og svært deilig. Nå, nå må jeg bare fikse ting og tang i After Effects, for første render derifra, gav meg ei 11 sekunders fil på 2 GB
b-real Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Damn, du er lei av å spamme om det selv? Du har ikke gått inn å tenkt at du kune lage den tutorial ut av innleggene her i dnfk?
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Yeah Mulig jeg slenger den ut Men gawd, når skal jeg lære å ikke røyke uten mat i kroppen? *nikotinsjokk* Woo! Og nå hang After Effects seg da jeg sku fikse fila. Greit edit: Done, men Vimeo bruker selvfølgelig en halvtime på å konverte fila. Oh well. Endret 2. mars 2010 av Datasmurf
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 http://hint.sjurvaage.com/mmt336/oblig2/turntable/ Den kan lastes ned og sees derifra. Er encoda med H.264
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Takk for det. Blir å jobbe videre med den på skolen, fikse noen småting jeg ikke er helt fornøyd med. Samt få opp noen alternative versjoner, f.eks. en uten textures og med wireframes.
b-real Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Tror jeg må koke meg kaffe gitt. Harald Eia sin hjernevask. Anbefales.
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Mens jeg må fikse noe frokost. Hmm, der var filmen oppe på YouTube, og snart ute på Vimeo. Ja ja.
Nopros Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Beklager for før i dag, var nemlig ikke meg selv. Jeg var Alf Prøysen tenk! Jeg tror ikke Alf Prøysen ville skrevet de tingene du skrev. Joda God morgen!
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Woo! Comic Sans MS! Fy satan, denne osten er god! Nesten så jeg kan si at den får en port salut til å smake som Norvegia
Sameboe Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Woo! Comic Sans MS! Jeg hadde blitt drept om jeg hadde brukt den på en plakat. Serious speaking.
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Enda så avansert programmet du bruker er, så ser vindmølla ut som noe tatt fra et spill fra 1996
After Dark Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Lykken er ikke det beste man har, så snart man åpner boksen er Red Bullen klar. Mornings.
Anbefalte innlegg