Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter jeg hadde jobbet i telenor mobil kundeservice ett år, tok det ett år til før jeg sluttet å si "bare hyggelig" til alt mulig.

*Levere togbillett til stempling, konduktør sier "takk"*

-Joda, bare hyggelig

*Betale varer for 1200,- i kassa på Ultra. Dama sier "takk"*

-Jada, bare hyggelig.

Er det for faen ikke HYGGELIG å betale 1200,- men det bare detter ut av meg automatisk.

Skrevet
Folk har forskjellige uttrykk. ;)
Jeg antok at det var noe dere "søringer" kunne men det kan godt hende jeg tar feil da jeg har det inntrykket ifra en utflytting søring som har gjort seg til nordlending (les: min pappa)

Vet du hva det å være en misslykket veileder vil si?

Det var ikke et uttrykk. Det var et hint. ;)

Kan vel sikkert si meg enig i det :shrug:

Men så er folk aldri fornøyd med meg uansett så jeg tar det ikke så fryktelig tungt egentlig.

Skrevet

Noen som har lyst til å forklare enveiskjøring til Bærum? :dontgetit:

Jaok da...enveiskjøring til bæreum var noe gamlingen spøkte om som en løsning på hva folk i Oslo gjorde med problemene sine..lagde enveiskjøring til Bærum.

Men den spøken har vel sikkert gått ut på dato med tanke på at gamlingen er gammel :wee:

Etter jeg hadde jobbet i telenor mobil kundeservice ett år, tok det ett år til før jeg sluttet å si "bare hyggelig" til alt mulig.

-Joda, bare hyggelig

-Jada, bare hyggelig.

Er det for faen ikke HYGGELIG å betale 1200,- men det bare detter ut av meg automatisk.

Hahaha,er som når jeg jobbet på 1881 det og sa "ja skal vi se..." til alt.
Skrevet

-Joda, bare hyggelig

-Jada, bare hyggelig.

Haha.Jeg er så med deg på denne!

Her om dagen skulle jeg ringe en VELDIG viktig telefonsamtale,angående ny jobb.

Så presterer jeg å si: "Hei,det er XX XX fra (elektronikk-sjappa jeg jobber i),God Dag!....Eeeeh...Det var ikke det jeg skulle si."

Blir spennende å se om jeg faktisk får jobben nå :whistle:

Skrevet

blir litt irritert, stefaren min kjøpte big one idag, for å være snill. Men når jeg ikke ville ha pizza idag så er det frekt gjort, han kunne faktisk tenkt på å spurt meg før han dro på butikken. Blir sur. Jeg liker pizzaen, men vil ikke ha. Synes han kan gå og levere den tilbake. Dårlig gjort.

Skrevet

blir litt irritert, stefaren min kjøpte big one idag, for å være snill. Men når jeg ikke ville ha pizza idag så er det frekt gjort, han kunne faktisk tenkt på å spurt meg før han dro på butikken. Blir sur. Jeg liker pizzaen, men vil ikke ha. Synes han kan gå og levere den tilbake. Dårlig gjort.

Spoiled brat.

Skrevet

La meg si det før noen andre sier det: hvorfor så utakknemlig? Dra tilbake å levere den i retur? Hva faen er det for slags oppførsel? Du sier takk for at du prøver å gjøre noe hyggelig for meg, men jeg vil ikke ha BigOne akkurat nå så du kan legge den i fryseren til en annen gang.

Høflighet...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...