Niqābninja Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hodet mitt har også vært uskikkelig den siste uka eller noe sånt, uten at jeg vet hvorfor. Forbanna irriterende. Endret 16. februar 2010 av bazukh
L4r5 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Eeeh... Hvorfor bruker du Brexidol mot hodepine og ikke Ibux og Paracet?
Bytex Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Fordi det er tøffere å bruke reseptbelagte medisiner, sikkert. Mere emo, liksom.
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Eeeh... Hvorfor bruker du Brexidol mot hodepine og ikke Ibux og Paracet? Fordi legen mente det kunne være migrene og at jeg burde sikre meg. Og fordi jeg bare har igjen et brett Brexidol her, og nada annet, siden folk synes det er jævlig kult å robbe "medisinskapet" mitt når de er på fest her. -_-
Catkin Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hodet mitt har også vært uskikkelig den siste uka eller noe sånt, uten at jeg vet hvorfor. Forbanna irriterende. Slenger meg på denne her. Men jeg gidder ikke presse i meg piller med mindre det er migrene, klasehodepine eller whatever som gjør vondt nok. Sjur, du må undersøkes. Han kan ikke bare gå rundt og "tro". Endret 16. februar 2010 av KittyCat
Niqābninja Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Slenger meg på denne her. Men jeg gidder ikke presse i meg piller med mindre det er migrene, klasehodepine eller whatever som gjør vondt nok. Ditto. Meh. Jeg er irritert på Ticknet.
Bytex Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 På engelsk hadde det faktisk blitt "I'm TICKED off at TICKnet." lawl etc.
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hodet mitt har også vært uskikkelig den siste uka eller noe sånt, uten at jeg vet hvorfor. Forbanna irriterende. Slenger meg på denne her. Men jeg gidder ikke presse i meg piller med mindre det er migrene, klasehodepine eller whatever som gjør vondt nok. Sjur, du må undersøkes. Han kan ikke bare gå rundt og "tro". Jeg drar ikke 3 timer for å komme meg til legen for å finne ut at jeg enten har migrene igjen eller et virus. Det gidder jeg ikke. Så da tar jeg det eneste jeg har, som tilfeldigvis er Brexidol, for jeg vet at det har virket før mot de sære hodepinene mine som ikke går bort når man spiser, drikker og får nok frisk luft.
Catkin Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Sjur: Jeg tror ikke du hadde giddet å ta imot hjelp eller råd, uansett. Så da kan du ha det så godt, og heller få lov til å være så sær du bare vil.
Sameboe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Uff... jeg begynner å bli syk, og vi har en veldig viktig prøveeksamen denne uka...
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hva tror du om meg? Jeg er ikke så sær eller idiotisk. Klart jeg tar imot hjelp og råd, til og med fra leger. Det er en grunn til at jeg har gitt meg i kast med systemet og venter på time hos psyk.pol. og NAV her på Steinkjer. Men med min flaks får jeg vel ikke time før til høsten -_- Men når jeg ikke har Paracet, Ibux, Panodil, Paralgin eller hva det nå skal være, så tar jeg det eneste jeg har, nemlig Brexidol, som jeg vet fungerer når jeg har spenningshodepiner, samt så vidt jeg husker, fungerer når jeg har migrene, men nå går det gjerne et par år mellom hvert migreneanfall, så sistnevnte skal jeg ikke si meg for sikker på. Og jeg vet også at jeg ikke bør sitte foran en skjerm når det gjør vondt i hodet, så derfor forlater jeg PC-en og de spennende tekstene om hawaiisk mytologi som jeg leser om, og slenger meg på sofaen innen videre.
Nie Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Alltid drama her inne jo, Kitty kaller smurfen sær. Så orginalt. Har ikke forumkafeen konkludert med at Sjur er sær som få, men absolutt ikke dum, opptil flere ganger? Og hvorfor ble plutselig markøren min merkelig? - Livets for øyeblikkets store mysterie, eller.no.
b-real Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Har ikke forumkafeen konkludert med at Sjur er sær som få, men absolutt ikke dum, opptil flere ganger?Gamle vandrehistorier er alltid artig å diskutere. http://nrkbeta.no/2010/02/16/naar-doeden-skiller-os-ad/ Endret 16. februar 2010 av b-real
Catkin Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Skikkelig drama, ja. b-real: Vandrehistorie? Det var nå litt random, da.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Selvfølgelig har Microsoft dyttet noe lureri i Windows 7 RC: While most people who tested Windows 7 have now moved to the final version, some are still running the Release Candidate. If you haven’t moved yet, it’s time to replace the RC. Starting on March 1, 2010 your PC will begin shutting down every two hours. Your work will not be saved during the shutdown.
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Woo! Kjeks med ost og vin tok knekken på huepina! Nå skal jeg kose meg med Hora som kom i posten dagen etter at jeg bestilte den Har ikke noe større trua på OL uansett, så. Sånn ellers ... Da James Cook kom til Tonga i 1773, ville han kalle øya for "Friendly Islands" siden han kom under en festival hvor folket gav frukt til høvdingen elns og han fikk masse invitasjoner etc, men egentlig så ville overhøvdingen og de andre småsjefene drepe ham under samlingen, men klarte ikke å bli enige om en plan. Friendly my ass. Aegd! The late Gonzo writer Hunter S. Thompson wrote that he believed himself to be the resurrected Lono while on assignment in Hawaii for Running magazine with artist and friend Ralph Steadman. In a letter included in the book The Great Shark Hunt, Thompson describes his arrival to Kailua Bay in 1981: The word traveled swiftly, up and down the coast, and by nightfall the downtown streets were crowded with people who had come from as far away as South Point and the Waipio Valley to see for themselves if the rumor was really true - that Lono had, in fact, returned in the form of a huge drunken maniac who dragged fish out of the sea with his bare hands and then beat them to death on the dock with a short-handled Samoan war club. Herlig ... Wikilove <3
Zlatzman Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Selvfølgelig har Microsoft dyttet noe lureri i Windows 7 RC: Hvis dette kommer som en overraskelse på deg har du fulgt utrolig dårlig med fra beta ble sluppet og frem til nå. Har aldri vært noen hemmelighet hva som vil skje når RC utgår å dato. Endret 16. februar 2010 av Zlatzman
Deadringer Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Woo! Kjeks med ost og vin tok knekken på huepina! Litt av en medisin det der.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Selvfølgelig har Microsoft dyttet noe lureri i Windows 7 RC:While most people who tested Windows 7 have now moved to the final version, some are still running the Release Candidate. If you haven’t moved yet, it’s time to replace the RC. Starting on March 1, 2010 your PC will begin shutting down every two hours. Your work will not be saved during the shutdown. Lureri? De har da gitt den informasjonen der siden de la ut RCen for gratis nedlastning. Men, når du ikke gidder å lese Microsoft sine villkår er det helt klart Microsoft sin skyld, de har jo skyld i alt vet du.
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 De fleste av livets problemer er psykisk. Tenk happy thoughts så går livet mye greier. Yessir. Skal jeg skrive ut litt glede på resept?
Anbefalte innlegg