Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet
Hjem for kvelden eller permanent?

permanent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da var HD-sending av OL gjort klar via laptop til TVn. Klar for åpningsseremoni nå!

Falsk alarm. Eurovisionplayer.tv fungerer, men bare i 15 min om gangen. NRK sin HD-spiller fungerer ikke (Linux Mint, Firefox, Moonlight 3) :(

Så da blir det bare vanlig analog NRK rett fra veggen.

Skrevet

Tror snart jeg tar kvelden nå. Vil opp litt tidelig i morgen så greit å ikke legge seg altfor sent da. Hadde nettopp en porsjon nattmat bestående av spaggeti og kjøttsaus med en meget sterk ost så ølen kjennes plutselig ekstra brusende ut i halsen etter osten. :D

Men vet fremdeles ikke hva jeg skal gjøre etter å ha blitt ferdig med avatarspillet.

Skrevet
Tror snart jeg tar kvelden nå. Vil opp litt tidelig i morgen så greit å ikke legge seg altfor sent da. Hadde nettopp en porsjon nattmat bestående av spaggeti og kjøttsaus med en meget sterk ost så ølen kjennes plutselig ekstra brusende ut i halsen etter osten. :D

Men vet fremdeles ikke hva jeg skal gjøre etter å ha blitt ferdig med avatarspillet.

Spill Planescape: Torment.

Skrevet

Har ikke hørt om det.

Nå tar jeg uansett resten av ølen og legger meg for så å vende tilbake i morgen. Tjohei.

Skrevet

Har ikke hørt om det.

Nå tar jeg uansett resten av ølen og legger meg for så å vende tilbake i morgen. Tjohei.

Et litt eldre rollespill det der.

Andre som ser åpningsseremonien? Greit at paraden er ferdig, satser på at resten er bra.

Skrevet (endret)

Ser den jeg! Men er så sykt trøtt, vurderer å legge meg snart.

EDIT: Og da var jeg lagt meg :p

Endret av Bimmerfan
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Oppe klokka 8 :scared::wallbash:

Skrevet

Samme her! :D Så deilig å kunne våkne naturlig uten å bli mast opp av ei jævla vekkeklokke. :) Å slippe å gå på skolen er jo også enda deiligere. Jeg må bare finne ut hva jeg skal gjøre i stedet. :hmm:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg var nødt til å tvinge meg selv opp nå..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...