Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flink du er.

Jeg veit. :wee: Jeg trodde det som skulle bli vanskelig var det sosiale med røykinga. Det å ta en røyk til kaffen eller ølen sammen med venner. Men jeg savner den asosiale røykinga mest. Så kul er jeg. :p

Ugh. Jeg syns det er vanskelig å skulle sprette opp og være hyggelig med kunder når 90% av de ikke vil prate med meg allikevel fordi jeg er jente og "kan ingenting". :---(

Skrevet
kult. Hva skal fikses?
Skal plassere initialene og fødselsdatoen til guttungen på brystkassen.

og det skal du kuttes opp for? pfft. Hørt om tattis? :p

Ekte menn tatoverer på innsida av brystkassen.

Skrevet
Ugh. Jeg syns det er vanskelig å skulle sprette opp og være hyggelig med kunder når 90% av de ikke vil prate med meg allikevel fordi jeg er jente og "kan ingenting". :---(
Det er da du slår tilbake på samme mynt. "Sjefen min har sagt at dette kan være problemet" eller "Sjefen min sier at det og det og det og det". :p

Evt tilkaller noen andre og leser Notalwaysright.com

Skrevet
Det er da du slår tilbake på samme mynt. "Sjefen min har sagt at dette kan være problemet" eller "Sjefen min sier at det og det og det og det". :p

Evt tilkaller noen andre og leser Notalwaysright.com

De er alltid bastante på at de må prate med en av de andre som jobber her. Som selvfølgelig er hannkjønn alle sammen. Og da åpner de ofte med "Stoler du ikke på jenta vår?". Kunden blir alltid like satt ut. :wee:

Så, jeg tilbringer størstedelen av dagen bakpå verkstedet. Og fikser pc-ene til de som ikke vil fortelle meg problemet fordi jeg er jente og ikke kan noenting uansett. Morsomte er når de skal hente pc-en igjen og jeg leverer den ut og forteller de hva jeg har gjort. :D

Skrevet
og det skal du kuttes opp for? pfft. Hørt om tattis? :p
Hva kan jeg si? Jeg liker scarification.

fiks deg horn på huet i samme slengen :p

Kanskje litt ekstra knokler og (Jeg har sett en dokumentar med folk som endrer kroppen sin, gror ekstra bein eller setter noe inn osv. De så niiiiiiiiiiiice ut, men tror ikke kroppen har godt av det hehe).

Skrevet
Bazukh er ei av de kuleste som finnes :D

Nåååh. :D

Nå er jo ikke Nyhus så høyt oppe på "kulhetsskalaen" da, så han har ingenting han skulle ha sagt. :p

Han syns vel heller metal-chicks er noe av det kuleste som finnes.

Skrevet

Kommer jo ann på. Jenter som har datapeiling samt god musikksmak ligger rimelig høyt på "win"-lista mi. Legg på skitne tanker og skitten humor, så er jeg solgt.

Skrevet
Kommer jo ann på. Jenter som har datapeiling samt god musikksmak ligger rimelig høyt på "win"-lista mi. Legg på skitne tanker og skitten humor, så er jeg solgt.

Og store pupper.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...