Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Amsterdam er fantastisk nydelig. Jeg hadde sikkert ikke klart å legge fra meg kameraet hele turen.

Jeg har det på samme måte. Jeg brukte opp 4-5 engangskameraer sist jeg var der. :p

Riktignok var jeg 12 og på ferie med familien, men likevel. ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg gleder meg helt sinnsykt til vinterferien. Vi er fem kompiser som skal være fire dager i Amsterdam. Det kommer til å ta helt av

Du skal vel ikke innom coffeeshopen? :)

Endret av Crash
Skrevet (endret)

Det får deg bare til å prise deg lykkelig over røykeloven som forbød innendørs røyking på kafeer. Jeg minnes med gru kafebesøk fra barndommen med mamma og tante/mormor etc, der hele lokalet bare var innbakt i en tykk grå sky med røyk. Og der måtte ungene pent sitte og spise kaka si og hoste i røykstanken.

Endret av Bytex
Skrevet

Heldigvis gjelder røykeloven kun tobakk. I Amsterdam mekker man cannabisen med urter eller røyker det reint. Da kan man fint røyke innendørs :)

Skrevet

Jeg husker at jeg ikke sleit noe særlig med det der, til tross for at det bare var slektninger som røyka, ingen i familien min.

Så når vi tok ferja, pleide jeg alltid å stå i den delen av kafeen som var forbeholdt røykerne, for der var kronespillet hvor jeg sto og putta på enkronere og prøvde å vinne flere. Likte lukta også. Så da kunne bare den mer nymotens Momarken-spillemaskina på den røykefrie delen bare stå der. :p

Skrevet

Du skulle fått kiden til å tegne initialene selv. Så en på Miami Ink som gjorde det. Så helt jævlig ut :D

Hvor gammel er gutten nå, Lars?

Skrevet
Det får deg bare til å prise deg lykkelig over røykeloven som forbød innendørs røyking på kafeer. Jeg minnes med gru kafebesøk fra barndommen med mamma og tante/mormor etc, der hele lokalet bare var innbakt i en tykk grå sky med røyk. Og der måtte ungene pent sitte og spise kaka si og hoste i røykstanken.

Jeg, som røyker, syns heller ikke røykeloven er så ille. Var i Skottland rett før røykeloven der tredde i kraft, også var jeg i Polen en tur for et par år siden. Og klart det er digg å kunne røyke inne, men en blir jo helt dårlig etterhvert. Passiv røyking er crap. :p

Skrevet
Lurer på om jeg skal ta meg en tur tilbake til Polen, bare for å sitte på et kjøpesenter og dampe i vei og drikke 8 kroners drinker mens de andre er på shopping. :p

Høres ut som en plan. Jeg er med.

Skrevet

Å røyke inne på kaféer og puber er så utrolig deilig. Selv om de har røykelov i Danmark, virker det ikke som folk bryr seg om det.

Skrevet

Eg tok meg ein slik tur Bytex snakker om til Amster. Det gav meg litt ekstra, det å ikkje ha vorventningar. Var der på vårparten, tulipanar og Holland var noko eg trudde var for gamle folk... Fy for eit syn!

Skrevet (endret)

Ja, røykeloven synes jeg er fin. Forkastelig at man tillott slik passiv røyking i så lang tid. Urettferdig for de som ikke røyker.

Endret av Crash
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...