Aleks Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Er jeg den eneste som ikke får logget inn på Facebook?
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Nå må mamma bli fornøyd skal få: office pakken og ny mus til datamaskinen sin Ja morra di trenger ny mus *badum tshhh!*
After Dark Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Mornings. I dag brøt jeg mitt eget prinsipp om ikke å stå opp senere enn kl. 12:00, men det må man jo når man drikker øl til over kl. 06:00. Nå derimot går det i Red Bull. Det er alltid en god start på dagen.
Zlatzman Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Flott film til alle dere som ikke har valgt utdanningsretning enda!
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg må si at jeg ikke unner deg livsstilen din. Men man får seile hver sin sjø, ellerno sånt.
dysfunctional Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg må si at jeg ikke unner deg livsstilen din. Men man får seile hver sin sjø, ellerno sånt. Hehe, jeg var på vei til å skrive det samme.
Datasmurf Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Nå står kaken i ovnen, minstesøss passer på, og smurfelurfen kan sove noen timer!
After Dark Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 I kveld avsluttes nominasjonen av kanditar til ordstyrerne i Politikk og samfunn. Spent på hvem som kommer til å bli valgt.
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Er det normalt at Coca Cola bruker over en måned på å svare på forbrukerklager? Jeg sendte dem en e-post for snart en måned siden, for å klage på to flasker som var tomme for kullsyre når jeg åpnet dem, jeg har enda ikke hørt et pip fra dem. Er det normal oppførsel, eller bør jeg sende dem en ny e-post for å klage?
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Tar man ikke slikt opp med butikken man kjøper det hos?
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg klaga på ei flaske jeg fant en hårball i. Sende brev til de. Sikkert over en måned senere ringte de og sa at om de skulle finne ut noe av saken måtte de ha flaska... Uhm? Hvor tror du den er etter så lang tid?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Det er jo en selvfølge at man tar vare på all mulig feilproduserte varer. Selv forklarte jeg meg godt ut av den, at jeg selvfølgelig hadde kastet juicekartongen som var helt grønn. Men at en kompis hadde anbefalt meg å ringe Tine for å gjøre de oppmerksomme på det. Dama slukte det og jeg klarte å lure til meg en sjekk på 100,- og en skriftlig beklagelse fra Tine for at innholdet i juicekartongen var helt grønnt. Dette var vel for 5 år siden.
b-real Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Meeeeehh,er walking zombie i dag igjen. Me not like. Folk har for planer for helgen? Skjer det noe awsome? Noen som vil gjøre noe awsome eller bare chill?
Nopros Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Som sagt, ganske internt. Men vår gode venn Isak har det med å briefe med all informasjonen han har og drite ut lærerne fullstendig. Han leser artikler på Wikipedia for å komme på skolen dagen etter å briefe... Men hvorfor i all verden prøver du å bruke interne spøker i kretser som ikke kjenner den interne humoren? Fordi jeg ville at dere skulle forstå all den morsome interne humoren vi har på Ajer. Jeg og en kamerat har foresten utviklet et tegnespråk som er basert på gamle greske symboler. Hvorfor ikke bare lære seg tegnspråk? n00bs rimer på boobs. BOOBIES! Fordi det er mye tøffere å ha et språk som ingen andre skjønner? Lol, sjekk signaturen min... Det er uansett omtrent ingen som vil skjønne deg hvis du lærer det NTS(norsk tegnspråk), i hvert fall i ditt miljø. Hva har du å frykte for? Det blir dumt å finne opp et språk, plutselig møter du noen døve i en vakker dag og du kan ingenting. Kun ditt eget språk som ingen har bruk for Forresten det er rimelig frekt å kalle det for tegnspråk, kall det gjerne for hemmelig tegn eller noe sånt. Å kalle det for tegnspråk er misbruk av vårt språk. Når du finner opp eget ord i muntlig/skriftlig, vil du da ikke kalle det for språk eller hva? Det blir bare dumt, det gjelder også tegnspråk. Haha, you made me laugh. Og ja, jeg ville kalt det et språk hvis jeg fant opp mitt eget språk.
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Mens dere snakker om selvlagde språk, ug hav' tuh myn'tuh ug's uhn yak'. Lat nu' gruk yt, buh ug nu' cayr'. Da yak' buh ry'ly rao' fo' da tryb'!
Sidious Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Meeeeehh,er walking zombie i dag igjen.Me not like. Folk har for planer for helgen? Skjer det noe awsome? Noen som vil gjøre noe awsome eller bare chill? Holder på å lage middag nå: pannekaker og tomatsuppe. Yummy. Har ingen spesielle planer for helga, jeg...blir nok bare spilling/film. Og du har lyst å omgås folk, ser jeg!
Slurpee Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Mens dere snakker om selvlagde språk, ug hav' tuh myn'tuh ug's uhn yak'. Lat nu' gruk yt, buh ug nu' cayr'. Da yak' buh ry'ly rao' fo' da tryb'! Cool story, bro.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Middagen her står i ovnen as I write. Karbonadekaker med chips og "bjarnes". Ellers består vel helga i Mass Effect 2 (som driver og lastes ned) og noe filmtitting. =) edit: Lastes ned via Steam. Så slipper jeg i alle fall at eventuelle moralkonstabler gir meg ufortjent overhøvling. Endret 5. februar 2010 av Slettet-77do0b
Anbefalte innlegg