Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jizz...fært så kverulant da.

Og det sier du...

Syntes det var du som klagde på den negative strømmen her inne... også er det du som sprer negativitet nå virker det som... logisk?

Skrevet

Jeg har sløst vekk tre kvarter av arbeidstiden min på å prøve å forstå hvordan jeg får lov til å sende mail ut av sykehusnettverket. Viser seg at når de skriver "adressefelt" mener de "emnefelt". FU. :<

Edit: Vaske videre, byes.

Skrevet
Jeg har sløst vekk tre kvarter av arbeidstiden min på å prøve å forstå hvordan jeg får lov til å sende mail ut av sykehusnettverket. Viser seg at når de skriver "adressefelt" mener de "emnefelt". FU. :<

Lulz.

Skrevet

Lulz.

+1

Skrevet

Rar ting..når jeg kler av meg skoen så kler jeg av meg den høyre skoen først og setter den til venstre og så den venstre og setter den til høyre. LIEK WHY? Gawd så tungvint når en skal ha på seg skoene.

Skrevet
jeg hatet konfirmasjonstiden.

vi starta opp i august og slutta i mai. hver jævla tirsdag fra august og til mai (untatt i ferier) møtte vi opp i kriken og lærte bønner og skjit.

Syns det var litt skøy jeg...de var så jævlig chill med å lære oss ting.

Sett tilbake så hadde jeg nok valgt borgerlig konfirmasjon men hva gjør man ikke før å glede sine foreldre og slekt :)

Virkelig stille det var her i kveld, da. :p Hva gjør folk?
Jau, er stille her gitt.

Sitter å ser på Sopranos i dag også..

Skrevet

Meh, på jobb snart og gjøre siste 22-07 økta denne uka, så er det helg..og jeg kommer sikkert itl å sove til 17 imorra ettermiddag også :p

Skrevet

God morgne, Bytexpus. n_n

Jeg skal lage meg noe å spise, og lade mobil, nintendo DS og laptop før bussturen i morgen. Tatoveringstimen med Toschie ble dessverre utsatt, så den tar vi i neste uke. Så kommer jeg sikkert til å svime av på sengen min. Torsdager, altså!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...