Shikaru Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 mm. tacokjøttboller og fløtegratinerte poteter
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jizz...fært så kverulant da. Og det sier du... Syntes det var du som klagde på den negative strømmen her inne... også er det du som sprer negativitet nå virker det som... logisk?
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har sløst vekk tre kvarter av arbeidstiden min på å prøve å forstå hvordan jeg får lov til å sende mail ut av sykehusnettverket. Viser seg at når de skriver "adressefelt" mener de "emnefelt". FU. :< Edit: Vaske videre, byes.
Herr Brun Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har sløst vekk tre kvarter av arbeidstiden min på å prøve å forstå hvordan jeg får lov til å sende mail ut av sykehusnettverket. Viser seg at når de skriver "adressefelt" mener de "emnefelt". FU. :< Lulz.
Dr. Chaos Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har sløst vekk tre kvarter av arbeidstiden min på å prøve å forstå hvordan jeg får lov til å sende mail ut av sykehusnettverket. Viser seg at når de skriver "adressefelt" mener de "emnefelt". FU. :< Lulz. +1
b-real Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Rar ting..når jeg kler av meg skoen så kler jeg av meg den høyre skoen først og setter den til venstre og så den venstre og setter den til høyre. LIEK WHY? Gawd så tungvint når en skal ha på seg skoene.
Datasmurf Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Gawd :| Først våken i 37,5 timer og så sove 14 timer til. I feel fubar. Døgnrytme what?
Nopros Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Nettopp tilbake fra konfirmasjonsmøte, var noen spennende personligheter der som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med
b-real Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Konfirmerer du deg borgelig eller vanlig kirke-ting?
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 jeg hatet konfirmasjonstiden. vi starta opp i august og slutta i mai. hver jævla tirsdag fra august og til mai (untatt i ferier) møtte vi opp i kriken og lærte bønner og skjit.
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Virkelig stille det var her i kveld, da. Hva gjør folk?
b-real Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 jeg hatet konfirmasjonstiden. vi starta opp i august og slutta i mai. hver jævla tirsdag fra august og til mai (untatt i ferier) møtte vi opp i kriken og lærte bønner og skjit. Syns det var litt skøy jeg...de var så jævlig chill med å lære oss ting.Sett tilbake så hadde jeg nok valgt borgerlig konfirmasjon men hva gjør man ikke før å glede sine foreldre og slekt Virkelig stille det var her i kveld, da. Hva gjør folk?Jau, er stille her gitt.Sitter å ser på Sopranos i dag også..
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Hjemme fra jobb. \o/ Da har jeg ikke vært i huset her siden 0702 i dag før nå. Sliten.
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Hjemme fra jobb. \o/Da har jeg ikke vært i huset her siden 0702 i dag før nå. Sliten. Well done! Kos deg resten av kvelden.
Bytex Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Meh, på jobb snart og gjøre siste 22-07 økta denne uka, så er det helg..og jeg kommer sikkert itl å sove til 17 imorra ettermiddag også
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 God morgne, Bytexpus. n_n Jeg skal lage meg noe å spise, og lade mobil, nintendo DS og laptop før bussturen i morgen. Tatoveringstimen med Toschie ble dessverre utsatt, så den tar vi i neste uke. Så kommer jeg sikkert til å svime av på sengen min. Torsdager, altså!
Bytex Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Mornings! Jeg skal ha den nye DS XL'n, no doubt. Vil ha større skjerm
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Synes min er svær nok, jeg. :< Jeg vil ha en lite. En limegrønn en.
Anbefalte innlegg